Voor alle paarden liefhebbers!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alexia1982

Re: Voor alle paarden liefhebbers!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 14:37

Ik ga het gelijk doen.

doske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:02

heb hem ook ingevuld, wacht op de resultaten

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:30

Annetje schreef:
Ben het eens met Waratje dat het een rommelig onderzoek is. Sowieso vind ik je laatste vraag niet goed. Ik heb geen inkomen.
Ook zou ik als extra's een (binnen)bak willen hebben, wat heb ik aan solarium en wasplaats als ik niet kan rijden? :P
Ook mag er best door gevraagd worden wat men van zo'n stal vindt, waarom, wat ze denken dat de positieve kanten er van zijn enz...

Mijns inziens is dit een enquete waar je niets aan hebt. De vragen zijn erg oppervlakkig en er zal niets stuitends uit komen.

Klopt :j

De vraag van onze maandelijkse gezinsinkomen heb je naar mijn mening niks aan. Veel jonge mensen hebben namelijk wel een paard die zij betalen door een bijbaantje. Zij krijgen geen bijdrage van hun ouders, wat heb je dan aan de maandelijkse gezinsinkomen? Je had beter kunnen vragen naar het inkomen van de paarden eigenaar ;)
Ik mis hier ook een antwoord, minder dan modaal. Met een bijbaan verdien je minder dan modaal, maar een paard is wel te veroorloven :)

Daarnaast zit er geen lijn in, je begint met persoonlijke gegevens en je eindigd met persoonlijke gegevens ;) Probeer dat de volgende keer op volgorde te zetten, dat maakt het invullen van je enquete een stuk gemakkelijker. :)

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:39

Ik meldt even dat ik het aantal uren dat hij op de weide staat niet in kan vullen (is geblokt of zo. Het moet in elk geval ongeveer 8 uur (maar in de zomer zolang het licht is) zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 23:43

Ben benieuwd wat je af denkt te gaan lezen aan de antwoorden. Volgens mij is je onderzoek niet heel doordacht opgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 00:08

eb hem ingevuld, maar ben erg benieuwd wat jullie onderzoeken. Is het onderzoek wat mensen willen betalen voor een actiefstal ?

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:05

Klaar :D Ben ook wel benieuwd net als de rest

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 12:02

Ik heb hem ook ingevuld.

Wat al eerder is aangegeven ben ik ook benieuwd welke antwoorden je probeert te halen uit deze enquette.