TS, Volgens mij zijn rubberen laarzen voor jou de oplossing, aangezien deze niet zullen rimpelen en je hier toch je enkels in kan bewegen
Het scheelt ook nog eens een hoop geld! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het scheelt ook nog eens een hoop geld! _brunette schreef:Mag ik vragen wat voor laarzen je draagt in je dagelijkse leven? Elke leren laars, of schoen zal naar je voet gaan staan en daardoor ook veel lekkerder zitten. En dus rimpels vertonen.
de laarzen staan altijd op spanners, ik vind rimpels ook vrij normaal hoor maar niet zo snel. Het voorbeeld dat ik eerder liet zijn zijn ook derby laarzen, zoveel rimpels zal ik nooit op mijn petrie's vinden..enne petrie heeft harder leer maar mijn kalfsleren laarzen zitten vanaf het begin af aan gegoten en vertonen dit soort grapjes pas echt na een paar keer rijden. HEt scheelt ook dat de rits achter doorloopt, niks is verhard wat je met normale laarzen wel hebt.
Hoe wil je dat dan in godsnaam doen 
jori_X schreef:Maar ik vind het apart dat je laarzen kocht in de veronderstelling dat hij exact hetzelfde zou blijven als je hem kocht. Je moet je enkel toch bewegen? Je moet je hak toch uitdrukken?Hoe wil je dat dan in godsnaam doen
En ja vind je het gek dat je andere laarzen dit niet hebben, die zijn zo stug als beton
babydolll schreef:ik vind het geen probleem dat er een paar rimpels in komen, de laars moet naar je voet vormen om comfortabel te zitten. Alleen weet ik van mijn vorige laarzen( kalfsleer en kon er zo mee wegrijden dus beton zal het niet zijn) dat die rimpels pas verschenen na een paar keer rijden.
En ja, ruimte bij je enkel speelt natuurlijk ook mee! jori_X schreef:babydolll schreef:ik vind het geen probleem dat er een paar rimpels in komen, de laars moet naar je voet vormen om comfortabel te zitten. Alleen weet ik van mijn vorige laarzen( kalfsleer en kon er zo mee wegrijden dus beton zal het niet zijn) dat die rimpels pas verschenen na een paar keer rijden.
Maar hoe soepeler het leer, hoe meer rimpels je krijgt. Lijkt me vrij logischEn ja, ruimte bij je enkel speelt natuurlijk ook mee!