Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Nou idd, CG112. Het lijkt de laatste tijd wel weer bar en boos gesteld met het niet afzeggen.
Er vallen hele gaten in het programma soms wel tot een half uur. Ik vind het echt belachelijk.
Ik houd dan ook gewoon mijn eigen tijd aan en in het Z wordt daar iig niet moeilijk over gedaan.
Als ik zelf jureer vind ik het ook niet erg als mensen op hun eigen tijd starten. Ze hebben er met losrijden toch rekening meegehouden. Zijn ze er eerder klaar voor dan graag, maar nog niet klaar mogen ze gewoon hun eigen tijd aan houden.
CGJ12 schreef:Hoe regelen we het met de KNHS dat iedereen op een TIJD start ipv op een NUMMER. werkt SUPER.
Ben je ook geen ringmeesters meer nodig. Heeft toch alleen maar voordelen. En niemand kan zeiken over te lang / te kort ingereden!
Alleen die ouwerwetse ouwe @#$@#!!jury's willen er niet aan meewerken, en zitten zich al te ergeren als ze 5 minuten moeten wachten.......
.......van die jury's die zelf eerder alleen B gereden hebben vlak na de oorlog...........BAH
CGJ