Stal kapot trappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

stalgast

Re: Stal kapot trappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 15:34

als er paarden naast haar staan dan een schot er tussen dat ze elkaar niet via het tussen schot kunnen zien.
misschien helpt het.
anders zou ik het niet weten.
succes er mee.
hoop dat het snel over is voor je.
ik ken het want mijn pony doet het ook maar alleen als haar buren aan het schoppen zijn.
en met voeren dat vind ze ook niet leuk.

pamela25

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 18:15

Frank schreef:
ikke20 schreef:
lekker diervriendelijk

Dat je je knol op z'n twintigste af kan laten maken omdat ie zijn hele beenwerk van binnen verrot heeft gemept is leuk!
Schrikdraadje werkt perfect. 1x Een schok en je bent er een paar weken van af. En op de wei staat toch ook schrikdraad? Of werk jij nog met prikkeldraad?

Gelukkig hebben geen van mijn vier paarden stalondeugden!

:D :D hele goed operking _O-
werkt prima schrikdraatje _/-\o_

radje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:11

Frank schreef:
Heel simpel, gewoon drie van die ronde isolatoren nemen, 1 schroef je in de voorwand op kniehoogt net naast de schuifdeur, en de andere twee op dezelfde hoogte net naast het voorschot in de zijschotten. Daar span je een ijzerdraadje of schrikdraadje tussen welke je aansluit op een schrikdraadkastje. Die je natuurlijk ook op een aardpen moet aansluiten.

Je hebt dan een stroomdraadje van links naar rechts op je voorwand die onder spanning staat. Als hij het een of twee keer gevoeld heeft, kun je weken zonder spanning ;)

Wij hebben een paard die staat verschrikkelijk te rammen en met een schrikdraadje is het probleem over..