rijschoenen met chaps?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:23

Zelf vind ik de chaps van Petrie erg fijn zitten, die kun je in verschillende kuitmaten en hoogtematen krijgen, zodat ze perfect passen. En ze zien er mooi uit, het is gewoon een schacht dus in combinatie met jodhpurs lijken het net laarzen.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:26

ik heb gewoon die van de decathlon.. SUPER!!

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:34

jodphur's van de welkoop zijn prima en niet duur

Cinderella_

Re: rijschoenen met chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 16:13

Rijdt prima hoor, maar sinds ik mijn laarzen gewend ben wil ik eigenlijk niets anders meer!

xJikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 18:55

Sommige zijn dan wel niet zo mooi. Maar ik vind ze super lekker zitten en rijden! :D
Ik heb ze zelf en ben erg tevreden! :D
Verder vind ik ze zelf makkelijker uitdoen, aandoen is misschien wel makkelijker met een laars. :P
Op wedstrijden rij ik zelf wel met laarzen want vind ik netjes er. :P

Kiwi64

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:57

Ik heb ze ook nog niet zo heel lang geleden gekocht en ik ben gewoon een beetje rond gaan kijken in verschillende winkels. Ik heb niet echt naar een bepaald merk gezocht maar ik vond deze gewoon heel erg fijn zitten en ik ben er nog steeds blij mee. Ik heb ook leren chaps, alleen bij die van mij zitten er rekbare stukken in want die gladleren chaps waren wat te groot voor mijn kuitjes :+ Wel jammer dat ik deze niet voor een wedstrijd mag gebruiken. Maar ik ben nog steeds blij dat ik jodphurs met chaps heb gekocht ipv leren laarzen. Het loopt ook lekker.

Edit: die van mij zijn de Deluxe van Horka (leren). Er zit een vetertje in en ik vind ze er zelf leuk uitzien. En ze waren maar 60 euro bij de mr Ed, en ze zitten zoooo lekker.

fokko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:14

Ik zweer namelijk bij laarzen om te rijden, maar in de zomer is het soms wel prettig om gewoon met sportschoenen en chaps te rijden.

Hannemarie

Re: rijschoenen met chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:14

Yoghurtje schreef:
De schoenmodel van Swing. Ik vind ze erg fijn zitten en een mooi schoentje om te zien. Zijn ook niet duur. Weet niet pricies wat jij wilt hebben, maar als je er niet te veel geld aan wilt uitgeven ( Zoals ik :o ) Zijn die echt een aanrader!

:j

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 12:46

Waar mijn jodphurs van zijn weet ik niet, mijn chaps zijn van de imperial riding maar de chaps vielen erg groot uit.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 11:09

Parlanti :j

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 17:32

Het ligt een beetje aan je voet wat voor schoen je er bij moet hebben. Van die instap jodpuhrs drukten bij mij heel erg op mijn wreef. Heb nu een leren variant met aan de achterkant op mijn hiel een ritsje en aan de voorkant veters. Lekker makkelijk uit en aan trekken. veter 1 keer op maat maken en voor de rest kun je ze uit en aan trekken met het ritsje. Die heb ik bij de Decathlon gekocht 3 jaar geleden voor maar 40 euro. Zitten nog steeds prima en zijn goed waterdicht. Als het echt heel koud wordt trek ik thermo laarzen aan