Ze behouden hun pasvorm en flexibiliteit. De mijne zijn nu al meerdere malen gewassen en zien er nog goed uit.
En hee, het zijn handschoenen hoor, geen dure laarzen oid.

Ik vervang ze meestal 1 a 2 keer per jaar.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tessacheyenne schreef:Misschien proberen om langzaam aan wat minder je handschoenen te gebruiken om wat eelt te kweken? Dus bijvoorbeeld tijdens het warmstappen en cooling down je handschoenen niet dragen en tijdens 't echte werk wel? Ik heb nu gelukkig helemaal geen last meer van blaren als ik rijd. Veel succes!
tijdens de winter is het toch wel fijn.Anna_R schreef:Hmm, nee niet gevonden, sorry. Helaas... Denk dat ze niet meer in omloop zijn inmiddels. Ze waren van Ruitersport Benjamins, maar staan niet op de site. Nouja, zal toch niet zo héél moeilijk zijn om wat te vinden toch? Succes!
suckerdaisy schreef:Probeer eens die van het merk Schwenkel. Is net zo een A-merk als Roekl maar dan wat goedkoper en beter. Ze maken ook handschoenen voor paraglyding, wielersport en golfsport. Ze hebben dus veel ervaring!
Als je echt een lang houdbare wilt moet je 1x even wat geld uitgeven. Ze hebben een hele fijne met als onderkant geolied leer (geeft niet af) voor extra grip en bovenop zijn ze ook van leer. Gaan gewoon niet stuk en worden niet hard in de regen. Kijk maar een op schwenkel.de. Zijn nu ook sponsor van Anky