Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik verwacht zelfs dat hij niet bang is voor de trailer, het is alleen de duur van de reis, waardoor hij zich misschien wat druk zou kunnen gaan maken. En ik wil graag dat dit voor hem ook weer een positieve ervaring wordt.
en better safe than sorry.Jibbel schreef:@ Fargo: oefenen is geen optie, aangezien de opfok hier niet om de hoek is.
Paard is echt groen-groen, kent het halster wel, maar meelopen niet zo goed.
Mij kent hij wel, ga ongeveer 1x per maand kijken, maar er is nauwelijks/geen (vertrouwens)band.
Trailer langs de muur is wss ook geen optie, omdat ik ervan uit ga dat hij rechtstreeks uit het weiland opgeladen gaat worden.
Ik denk dat ik tranquigel of sedasan ga halen, gewoon voor de zekerheid en dat ik op het moment daar beslis wat ik ga doen. Dan heb ik iig iets bij me, just in case. Is het niet nodig, dan hoef ik het ook niet te gebruiken.

Fijn dat de opfokeigenaresse mee kon helpen, dat is een bekend persoon en die zal ook wel handig met de paardjes zijn in haar beheer. Goed gedaan, nu genieten van je paardje