Roze rijjasje...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 22:55

Dagmar_1995 schreef:
500 euro licht wel wat boven mijn butget ja, Wou er maximaal zo'n 70 euro aan uitgeven aangezien het echt alleen voor de mooi is. :)

Ga dus maar eens bij de gewone kleding winkels kijken of zelf wat in elkaar proberen te frustelen.

Bedankt iig! :)

Zo duur hoeft een op maat gemaakt jasje echt niet te zijn!!! Heb je niemand in de familie die handig is met het naaimachine? Mijn eerste rij jasje heeft mijn moeder zelf gemaakt omdat ik zo'n maffe maat had. Zag er super mooi uit!!! Deed echt niet onder voor alle andere jasjes en heb er jaren plezier van gehad!

Beetje creatief denken en je hebt iets moois en ook nog eens goedkoop ;)

Tammy_

Re: Roze rijjasje...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 14:20

lijkt mij eigenlijk ook wel wat xD
maar denk niet dat het handig is met zo'n varken van een pony... :( roze wordt zo snel vies!

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 18:51

CleovG schreef:
Dagmar_1995 schreef:
500 euro licht wel wat boven mijn butget ja, Wou er maximaal zo'n 70 euro aan uitgeven aangezien het echt alleen voor de mooi is. :)

Ga dus maar eens bij de gewone kleding winkels kijken of zelf wat in elkaar proberen te frustelen.

Bedankt iig! :)

Zo duur hoeft een op maat gemaakt jasje echt niet te zijn!!! Heb je niemand in de familie die handig is met het naaimachine? Mijn eerste rij jasje heeft mijn moeder zelf gemaakt omdat ik zo'n maffe maat had. Zag er super mooi uit!!! Deed echt niet onder voor alle andere jasjes en heb er jaren plezier van gehad!

Beetje creatief denken en je hebt iets moois en ook nog eens goedkoop ;)

goh dat ik daar niet eerder aan gedacht heb!

Mijn tante heeft een naaimachine en heeft vroeger heel veel kleren voor me gemaakt, misschien dat ze zo'n jasje ook wel wil doen.
Ga haar morgen meteen opbellen. Bedankt voor je idee! :)