rachel_j schreef:ik heb zeer zeker niet de intentie om een regendeken te gebruiken tegen het vies worden hoor!
ik ga met n oude deken kijken wat de kudde er mee doet, en dan ga ik eens kijken hoe groot de investering zou zijn, en wat dan de voordelen allemaal zijn tegenover de nadelen.
Oooh, dit was ook niet persoonlijk tegen jouw gericht hoor, meer een reactie op wat Luf_Midnight hier in het topic zei 
Namelijk:
Luf_Midnight schreef:bucas of rhino hele goede dekens,
en je kan je paard best onder een deken zetten, vooral als je hem nog wilt rijden is dat veel fijner als dat ie onder de prut enzo zit.lekker een stevige deken zoeken die tegen een stootje kan
En, Smurffie, ik wil graag ook nog even op jouw post reageren:
smurffie schreef:Ik denk dat iedereen die roept geen deken even rekening moet houden met de situatie:
het paard heeft GEEN schuilmogelijkheid!
Maar kijk wat de TS in een vorige post zei:
rachel_j schreef:ik ga hem dus wel rijden, en dat zal in elk geval 1x pw in de les zijn in de binnenbak, en snachts gaat ie straks naar binnen.miss is het wel verwennen, maar dacht dat een regendeken(evt midden in de winter gevoerd) wel lekker voor hem zou zijn.
Dus het paard heeft de hele nacht de mogelijkheid om te drogen, op te warmen en bij te komen op stal en staat niet 24/7 buiten zonder enige vorm van beschutting. Toch TS, of begrijp ik het nu verkeerd?
In ieder geval goed dat je er zo bewust mee bezig bent hoor!