leren rijlaarzen voor iemand van 12

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

liedje89

Re: leren rijlaarzen voor iemand van 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:09

Je hebt ook die gaiters van petrie toch. Als je daar mooie leren schoenen onder aan hebt zie je nauwelijks verschil maar daar groeien ze niet zo snel uit. En alleen de schoenen vervangen is goedkoper.

Anders tweedehands, of haar zelf mee laten betalen als ze ze echt perce wil. Ik bedoel ze is twaalf zoveel heeft ze toch niet te willen, als ze geen chaps aan wil en jij vind laarzen te duur dan rijd ze maar niet. Dan heeft ze chaps voordat je met je ogen kan knipperen.

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:22

nou ik moet zeggen dat ik blij ben dat het drama van rubberen laarzen hier voorbij is , zeiknatte zweetvoeten in dat rubber , laarzen die helemaal vacuum zogen zodat we met 2 man ze bij haar uitmoesten trekken , voeringen die altijd kapot gingen en je dus altijd terug moest proppen ! Echt waar .
Ik ben begonnen met mountain horze kinderlaarzen , dochter was toen 11 , daar versleet ze 2 paar in een jaar , niet dat ze er uitgroeid maar de gaten vielen er gewoon in !
Ze is nu met haar tweede paar petries bezig , ze heeft met het eerste paar twee en half jaar gedaan en dat bevalt me prima , niks geen gezeur of zweetvoeten meer. Het is me het geld dubbel en dwars waard.
Ze heeft ze trouwens iedere dag aan.

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 23:26

MJpaard schreef:
Channa1998 schreef:
Ik zou gewoon voor chaps gaan. ;)

en wat nou als je ze niet mooi vind?

Tja, jij bent toch de moeder dus neem aan dat jij het betaald. En als je dan laarzen nog te duur vindt ivm groei dan zijn chaps een goed alternatief.
Snap eigenlijk niet zo goed waarom je dat hier vraagt. Wij kunnen niet in jouw portomonnee kijken....

Mulleken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 02:03

Leren rijlaarzen zijn het altijd waard. Men kan bovendien goede tweedehandskoopjes doen. Dan is het geen drama wanneer ze te klein worden.