en je hebt mager en mager..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en je hebt mager en mager..
marise83 schreef:Tuurlijk, maar er is verschil tussen onbespierd en onbespierden je hebt mager en mager..
Ik vond haar erg realistisch.

Chaos schreef:Rare verhalen hier.
Ken de stal niet, maar op de site bijv. bieden ze een Friese merrie aan, die volgens hen opgenomen is in het stamboek met een 2e premie wat haar ster zou maken -dit staat dan weer niet vermeld. Maar met een wit sokje wordt zij geen ster..
van deze maand nu niet geheel een sportpaard. Met de nodige training ja, maar nu nog lange niet.. 

Chaos schreef:Waar.
Maar ik vindt dat je als handelaar ook een bepaalde verantwoordelijkheid hebt. Nu weet ik dat het in praktijk weinig wordt waargemaakt maar in principe zou een GOEDE handelaar je heel goed kunnen begeleiden, en niet alleen voor het geld gaan, maar voor een goed passende combinatie.

Chaos schreef:Rare verhalen hier.
Ken de stal niet, maar op de site bijv. bieden ze een Friese merrie aan, die volgens hen opgenomen is in het stamboek met een 2e premie wat haar ster zou maken -dit staat dan weer niet vermeld. Maar met een wit sokje wordt zij geen ster..
. Schijnt te gebeuren... Daantjee12 schreef:edit: Er waren toen wij gingen kijken, nog iemand die ook voor dat paard kwam. Dus als wij later hadden geweest. Had ze misschien al weg geweest. Vind ik ook weer zo wat. 2 mensen voor hetzelfde paard op de zelfde dag en tijd...