Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:- Geen niet-progressieve overgang (vanaf M2 moet je niet progressieve overgangen laten zien!, dus dat is het zwaarte argument)
- Paard zet achter 1 pas terug (terugzetten mag nooit, bijzetten wel)
daffodil schreef:Commentaar erbij: Niet correct afgroeten.
Ik heb nou werkelijk waar nog nooit iemand afgestraft op het gelijk belonen van het paard.....de proef is klaar na het afgroeten en technisch gezien bestaat het halthouden en afgroeten aan precies ja, halthouden en afgroeten. Dat doet ze toch?
Om heel eerlijk te zijn vind ik het zelf nogal straf hoor een 2....het is wel Z maar als je hier al een 2 voor geeft, wat geef je dan in vredesnaam aan een volledig uit elkaar staand paard, een paard wat overeind komt, een paard wat loeischeef staat, een paard wat zijn hoofd eruit gooit etc. Je houdt erg weinig over en zo dramatisch is dit nou ook weer niet, tenminste in mijn ogen niet. Ik zou hier dus gerust een 6 aan geven.....

daffodil schreef:Commentaar erbij: Niet correct afgroeten.
Ik heb nou werkelijk waar nog nooit iemand afgestraft op het gelijk belonen van het paard.....de proef is klaar na het afgroeten en technisch gezien bestaat het halthouden en afgroeten aan precies ja, halthouden en afgroeten. Dat doet ze toch?
Om heel eerlijk te zijn vind ik het zelf nogal straf hoor een 2....het is wel Z maar als je hier al een 2 voor geeft, wat geef je dan in vredesnaam aan een volledig uit elkaar staand paard, een paard wat overeind komt, een paard wat loeischeef staat, een paard wat zijn hoofd eruit gooit etc. Je houdt erg weinig over en zo dramatisch is dit nou ook weer niet, tenminste in mijn ogen niet. Ik zou hier dus gerust een 6 aan geven.....

jury schreef:Proef is direct afgelopen na het groeten.
lovey_ou schreef:Dit klopt niet hoor volgens mij, na de eerste hoekletter is de proef pas afgelopen niet na het groeten. Vind het niet zo gek dat je een laag cijfer hebt gehad doordat je eerder belonde al vind ik een 2 wel heel laag.
daffodil schreef:Dat weet ik ook 100% zeker en het geldt voor alle klassen. Je zou kunnen muggenziften over het al dan niet duidelijker afgroeten maar goed dat is persoonlijk. Ik zit er niet mee zelf, klaar is klaar....en daarbij als je in zulk noodweer rijdt en tot op je bot doorweekt bent, denk ik dat je er aan het eind van je proef ook wel letterlijk "klaar" mee bent....
) KarinvdM schreef:daffodil schreef:Commentaar erbij: Niet correct afgroeten.
Ik vind een 2 wel erg zwaar hoor.
Ik heb nog eens weer gekeken en het is inderdaad niet correct, ze doet haar arm wel naar achteren, maar ze neigt het hoofd niet. Maar om om die reden een 2 te geven...
KarinvdM schreef:Tja, er kan nog zóveel meer fout gaan chocobroodje.
Wat doe je dan bij een paar passen echt achterwaarts? Niet willen stilstaan? Steigeren en ander verzet?