lunchen onderweg op de veluwe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mexx123

Re: lunchen onderweg op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 20:41

helemaal mee eens.
maar volgens mij is boshuis drie vanuit de kronkel in Assel veel te ver weg!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:16

Zensation schreef:
Juffrouw Tok heeft vreselijk onvriendelijk personeel, althans, dat is mijn ervaring.

mexx123 schreef:
helemaal mee eens.

Nou nee, niet mee eens.
Wij komen met enige regelmaat bij Juff. Tok en worden altijd netjes geholpen.
Het enige wat je soms merkt (niet eens altijd) is dat de kwaliteit ietsje terugloopt wanneer het heel erg druk is. Dan zijn de patatten net niet zo knapperig gebakken als wat ik eigenlijk van ze gewend ben, bijvoorbeeld.
Kwestie van de iets rustigere momenten uitzoeken en dan is het een prima toko, lekker eten, goede bediening.

mexx123

Re: lunchen onderweg op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 21:45

wij kwamen bij juf tok aan en het was vreselijk druk binnen. om onze paarden in de gaten te houden die niet echt gecharmeerd waren van de manier waarop ze vast moesten staan, wilden we graag ons broodje buiten op eten. dat was niet mogelijk; het terras was gesloten werd ons verteld! wel mooi weer... dan maar een broodje opeten in het gras naast onze paardjes? nee, ook dat mocht niet, want ze waren geen afhaalrestaurant....
uiteindelijk heeft mijn vriendin (die ze nog niet hadden gezien omdat ze de wacht hield bij de paarden) net gedaan of ze het binnen op wilde eten, de broodjes van het bord gehaald en het toch mee naar buiten genomen. tot vermaak van de gasten die de reacties van het personeel ook erg bekrompen vonden.

voor ons geen tweede keer juf tok dus!! en we kunnen er dus hier ook geen aanrader van maken vanuit onze ervaring.