Pony schopt naar kinderen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diesel2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:10

Ik zou hem ook niet laten castreren hoor. Misschien moet je gewoon accepteren dat het geen kinderpony is?
Mijn shet (merrie) is heel braaf voor kinderen zolang er een volwassene bij is. Ga ik even iets anders doen, dan gaat ze draaien en happen. Ze voelen heel goed aan of iemand natuurlijk overwicht heeft of niet.

Iemandiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 12:34

Ik heb mijn Rommy opgeleid tot wat hij nu is. Hij heeft nogsteeds een hekel aan kinders, maar valt ze niet meer aan hij rent er nu voor weg, hele vooruitgang. Elke keer als hij zo iets raars deed gaf ik hem een knietje in zijn ribben, of een schop onder zijn bibs. Ik was nooit boos dus hij heeft het nooit als gemeen of agressief van mij kunnen opvatten. Hij weet wel dat als hij dat dus doet en het vrouwtje staat naast hem hij iets krijgt wat hij niet prettig vindt, dus dan doet hij het maar niet. Elke keer kijkt hij wel hoever hij kan gaan maar dan zeg ik EEEYY, en dan weet hij al dat dat de grens is. Als er een kind bij in gaat zonder mij, dan kan hij wel vervelens doen. Zodra ik de koppel inloop ben ik de leider, zodra ik de koppel uit ben is hij de leider en neemt hij de touwtjes in handen, helemaal goed dat moet hij ook als hengst(hij denkt dat hij hengst is maar t is een ruin hoor _O- )

Anoniem

Re: Pony schopt naar kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:55

Oke.

Hij schopt dus níet alleen naar kinderen... Maar ook naar kleine dieren :+ ....