Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rosa__ schreef:Mijn oude verzorgpony had dat ook, werd hélemaal wild van een bepaalde manegepony (en ja, een merrie).Ik heb ergens gelezen dat het inderdaad voor schijnt te komen, alleen gaat het bij dieren natuurlijk wel minder diep...

Saranyu schreef:Caye, kijk jij echt naar andere vrouwen?? Weet je zeker dat je niet lesbisch bent??
Maar als er een mooie vrouw op straat loopt. Dan kan ik als vrouw zijnde best wel zeggen of oordelen of iemand een lekker wijf is of niet
En dat deel ik dan met me mannetje. ( ben ik nu raar??
)
vrouwen of mannen.. kan met beide leven
Normaal vindt ze niemand aardig, maar dan is alles prima
Ik weet niet of dat met lesbisch zijn te maken heeft, maar waarom zouden dieren niet die gevoelens kunnen hebben
LecyTinker schreef:hahah, giebel giebel, jullie zijn geweldig met jullieopmerkingen... Homo-bok...
Maar goed... Uhhh, ik denk dat de merrie die erbij is gekomen een alpha merrie is en jou merrie een beta... En waarschijnlijk nog een pismerrie ook...
Een pismerrie is een merrie die altijd hengstig is of hengstigheidsverschijnselen vertoont. Er kunnen verschillende redenen zijn waardoor dit veroorzaakt of gestumuleerd kan worden.
Het probleem met pismerries is echter wel dat ze drachtig krijgen wel eens problemen kan geven.
Hier een stukje voor je om te lezen...
http://simicurshop.com/nl/aandoeningen- ... -pismerrie

, en we houden er dan ook rekening mee als ze aan het werk moeten (soms zijn ze dan wat lastiger, dan weet je meteen waarom dat zo is).alison_belle schreef:Cavalry schreef:Mijn paard is homo, ik weet het zeker. Het is een ruintje van 5. Bij hengstige merrie's geen intresse. Staat er een andere ruin bij die de merrie wel intressant vind, gaat hij naar zijn ' geval ' snuffelen.
als die dan maar wel een beetje schoon is