Jammere alleen is dat ze nog maar twee versies hebben......ik mis mijn laars en die van mijn man! Dat wordt toch weer op zoek naar andere....
magic_lover
Geplaatst: 08-09-10 10:55
Oh dat scheelt een boel, hoelang zou die aanbieding duren?
had eigenlijk in de planning om er einde v/d maand eens naar te kijken, dan mag ik mijzelf trakteren na een hele week werken misschien toch maar vervroegen?
ja ik weet ook niet hoelang die aanbieding geldt.. denk dat ik ze ook maar ga bestellen hihi. zit er al lang over te twijfelen en heb nog zoveel leuke laarzen gezien voor de winter (gewoon voor het 'dagelijks leven' , niet voor op stal oid) maar ik ben een enorme koukleum dus zulke laarzen zijn best welkom bij mij haha.
mijn voorkeur ging eerst ook uit naar de lichtbruine (die ze niet meer hebben in mijn maat) maar die andere bruine vind ik ook wel erg gaaf!
magic_lover
Geplaatst: 08-09-10 11:05
ja na 3 jaar telkens het natte en koude voeten probleem te hebben gehad op m'n werk, leek het mij toch maar verstandig om iets goeds (vooral warms, en droogs) aan te schaffen...
Ik denk dat ik voor de gewone bruine (de 1e v/d foto's) ga als ze passen, kan vandaag wel even passen zit hier een anwb winkel in het dorp.. fijne van die laarzen lijkt me wel dat ze vrij hoog zijn, ik zit altijd met het probleem dat ze halvewege mijn kuiten komen zeg maar (vrij lange benen) zoals bvb de mondoni's van divoza, dat vind ik dan weer geen kijk gelijk
Zwitsal
Geplaatst: 08-09-10 11:11
handig zo'n anwb winkel! ik heb de afgelopen 2 maanden al 2 keer een paar laarzen besteld van het type : "niet mijn ding maar ze zien er wel heel warm uit dus misschien moet ik ze maar gewoon kopen". beide paren een paar dagen in huis gehad en toch maar weer terug gestuurd. deze vind ik WEL heel leuk en als ze ook nog eens lekker warm zijn.. ideaal! heb net mn pa even een mail gestuurd..als het goed is is hij lid van de anwb kan ik hun gegevens gebruiken haha. en denk dat mijn mams ze ook wel fijn vindt dus misschien zijn ze ook wel wat voor haar!
trouwens: voor de niet-leden. lid worden kost 17 euro dus dan ben je alsnog goedkoper uit dan wanneer je niet lid wordt
oh en ik bedenk me net nog wat: voor degenen die een rekening bij de ing/postbank hebben: daar krijg je rentepunten toch? daar kun je ook een anwb cadeaubon van kopen (van 10 euro geloof ik). die kun je dan weer gebruiken bij de anwb winkels (niet in de webwinkel helaas ). weet niet zeker of dat ook kan bij kortingsacties maar volgens mij wel (kan het niet precies vinden op de website).
magic_lover
Geplaatst: 08-09-10 11:20
De vriend van mijn moeder en mijn broer zijn als het goed is lid... dus een van hun maar even vragen of ik zijn gegevens mag lenen, scheelt toch weer 30 euro... edit: zo heb pasje van mijn broer, weet alleen niet of diegene zelf ook mee moet dan, iemand hier die daar ervaring mee heeft?
ja erg fijn zo'n winkel hier, wil toch altijd liever iets eerst passen voor ik het koop, maar moet alleen nog even op onderzoek uit waar hij precies zit hier
Spetter
Geplaatst: 08-09-10 11:28
Ik heb vorig jaar anwb laarzen gekocht. Heb ze einde winter gekocht, dus niet gek veel op gelopen. Ik heb ze nu weer 2 keer aangehad en door nat gras gelopen. Tot mij schrik zag ik dat de zool al los laat. Iemand bij mij op de hondenschool had hetzelfde en die bleef naar de schoenmaker terug gaan. Wel jammer, want ze lopen heerlijk.
Ik heb ze ook, erg fijne laars. Ik heb er geen rits inzitten, dus hier komt ook geen water doorheen. Als je een pasje van iemand leent, hoeft diegene zelf niet mee. Ze kijken daar niet naar, iig toen ik het ging halen niet. Ze zijn lekker warm. Ik heb er nooit mee gereden, dus ik weet niet of ze daar geschikt voor zijn.
Ik heb ze vorig jaa gekocht en elke dag gedragen in de winter. Nu heb ik ze met die nattigheid weer een paar keer gedragen. Er is echt niks kapot aan. Ik rij er niet mee.
Ik heb het oudere model, met een rits aan de achterkant. Het eerste paar wat ik kocht liet de zool al snel van los. Ik ben toen terug gegaan en heb gelijk een heel nieuw paar meegekregen. Daar heb ik geen problemen mee gehad. Ik doe er alles mee, rijden (ik rijd western en heb mijn broek over de laars, daarom ws geen problemen dat ze te kort zijn), wandelen, uitmesten. Na 1,5 was de zool (scheefgelopen) aan vervanging toe en nu na ruim 3 jaar lieten de zolen los en heb ik bij 1 een nieuwe rits in laten zetten.
wel 1 in maat 41 en in het zwart, dus die even gepast maar verder waren er geen dus kon niet vergelijken welke maat het beste zou zitten.
de mensen die die laars hebben, lopen ze nog veel uit (kwa voet) hoogte viel me toch iets tegen, maar ik zal waarschijnlijk wel gewoon te lange benen hebben anders bestel ik ze gewoon via internet, want heb ook geen idee wanneer ze hier weer binnen komen.
zo das snel haha (dat je naar de winkel bent geweest). hoe lang ben jij en toe waar kwamen ze bij jou ?
magic_lover
Geplaatst: 08-09-10 14:06
ik ben ehm 1.77m denk ik? en heb onderbenen van 51cm. bij mij kwamen ze tot gok ongeveer 10/15cm onder mijn knie. kuitmaat viel mij ook niet overdreven ruim(of althans die rand boven zat niet heel ruim, kuit zat verder wel prima hoor) heb ongeveer omtrek 39cm
Vond het wel erg jammer dat er weinig lag had toch liever even een paar maten aan gehad, maar is niet anders. verder vond ik ze wel meevallen, had de voet heel 'lomp' verwacht maar die was eigenlijk vrij 'smal', voetbed was wel heerlijk... daar zou ik wel een hele dag op kunnen lopen
ah oke, ik ben wel ietsje kleiner (171). lengte van mn onderbenen weet ik niet precies (heb chaps in schachtlengte 47 cm maar weet niet of dat dezelfde maat is haha).
welke schoenmaat heb je? (aangezien je 41 gepast hebt)
Ja dat ligt er net aan hoe ze vallen, ene keer 40, andere keer 41 maar soms pas ik ook wel in maat 39 als de maten heel raar vallen (niet zo vaak dus).
41 was de enigste die er lag, en voor de rest 37, 43 enz daar kun je dan weer weinig mee