Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb dus ook nog een deel van de prijs afgekregen.
bon24 schreef:Oke heel fijn allemaal deze antwoorden! het probleem is dus,
ben 2 keer particulier geweest en het klikte goed bij beide paarden, de 1e werd afgekeurd aan zijn voorbeen, hij had hoefkatrol en die vrouw wist dat,
de 2e was ook niet goed aan zijn voorbeen die had een scheef been en een scheve hoef,
bij alle anderen war ik keek, zag ik meteen al dat ze iets hadden terwijl ik toch in een normale prijsklasse zit, tot 3000 euro,
groetjes
bon24 schreef:Oke, eigenlijk is het van de zotte dat een je gewoon niet een beetje goed paard hebt voor 3000, en oke van dat rontologisch keuren boven de 1.40 zal ik onthouden, mijn omgeving zegt namelijk altijd vanaf 4500 moet je dat pas doen!
Oke, nou we zullen zien bij klaver en dat je van mulder geen hoge pet heb kan ik begrijpen want ik vond het zelf ook niet zo maargoed.
bedankt voor jullie reacties meer reacties of discussiepunten,tips enz. zijn altijd welkom!
bon24 schreef:Oja en nog wat Plukej..
van de prijsklasse waarin ik koop vind ik het nogal , uh nou onzin wil ik het niet noemen maar, meestal laat je niet rontologisch keuren bij die prijsklasse?
bon24 schreef:Oke, eigenlijk is het van de zotte dat een je gewoon niet een beetje goed paard hebt voor 3000, en oke van dat rontologisch keuren boven de 1.40 zal ik onthouden, mijn omgeving zegt namelijk altijd vanaf 4500 moet je dat pas doen!
bon24 schreef:ben niet bij kees klaver geweest, en mulder komt zijn afspraken steeds niet na,
ik ben gisteren bij een handelaar in den helder geweest, super leuk dier, helemaal goedgekeurd, morgen voor de laatste keer derheen, is ie nog steeds oke en vind mijn lesgeefster het ook dan nemen we hem mee!
ik heb een half jaar garantie met een opgesteld contract dus uieindelijk komt het allemaal misschien toch nog goed!