Morgen 29-8 starten op gras?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:27

Kom net ook thuis van een concours waar het jammer genoeg een grote blubberzooi was geworden.
Ben gewoon gestart, mijn paard had er niet zo veel problemen mee gelukkig.

areke

Re: Morgen 29-8 starten op gras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 14:51

Ik ben ook weer net thuis van een wedstrijd, de 40 x 20 ringen van gisteren waren te slecht, die hebben ze verplaatst dus we hadden nieuwe ringen, was heel goed te doen.
met de auto's waren er wel aardig wat problemen, er moesten er nogal wat gesleept worden of even een exrta duwtje hebben maar dat is toch al vrij snel op kleigrond.

neinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:28

Bij mij viel het ook heel erg mee. In galop was het wat glibberig, maar verder goed te doen. Ik had de trailer gelukkig op een ventweg geparkeerd, dus ik hoefde niet uit de klei getrokken te worden ;) Dat was anders waarschijnlijk wel nodig geweest :=

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:34

Wij hoefden er gelukkig ook niet uitgetrokken te worden, maar morgen even door de wasstraat is geen overbodige luxe nu hahaha

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 20:44

ligt er helemaal aan hoe laat ik moet...
Ben ik smorgens vroeg als 5de? Dan wel, gras is nog goed te rijden en het is niet helemaal kapot getrapt.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 11:23

Ik durfde het gister ook niet goed aan, maar toch gegaan met de gedachte om gewoon om te draaien als ik twijfels had aan het terrein.

Maar gelukkig viel het ontzettend mee, terrein was er goed genoeg aan toe en we hebben fijn kunnen rijden. We hadden ook geen enkel probleem met op en af het terrein komen. Alleen toen we terugkwamen voor de prijsuitreiking was de tent weggewaaid. :=

Ik denk wel dat dit terrein een gunstige liggen had (vrij hoog) en goede ondergrond. Op veel plaatsen was waarschijnlijk echt niet te rijden gister.

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 12:27

onze springwedstrijd die de club waar ik reed is gewoon doorgegaan! het terrein lag mooi hoog dus was nog aardig droog.
alleen bij de B/E begon het te storten, dus hebben we de L nog afgemaakt en daarna zijn we gestopt omdat het gewoon
te glad werd om hoog te springen!

alle auto's zijn daarna met de trekker van het terrein afgesleept:P

saartje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 19:55

de concorsen worden van zelf afgelast mocht het echt n iet verantwoord zijn. Blessures heeft niemand wat aan. goeie stiften onder het ijzer doen wonderen.