Combinatie wedstrijdkleding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:10

LiiNd_Y schreef:
bij ooteman hebben ze jasjes van isabell werth in de uitverkoop, zit alleen geen foto bij, dus weet niet hoe ze eruit zien

Ja, dat had ik inderdaad gezien, maar ik ga niet zomaar iets kopen terwijl ik niet weet hoe ze eruit zien :+

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 13:04

xjenniifer94 schreef:
Bedankt voor alle tips :)

Opzich is bruine cap + jasje en laarzen met zwart tuig wel mooi, maar het ligt er maar net aan welk kleur paard je rijd. Ik rijd een donkerbruine en lichtbruine merrie, en ik ben bang dat het gewoon niet geweldig zou zijn. Én daarbij nog, heb ik voorlopig nog geen geld om een bruine cap en laarzen te kopen. Dus ik ga eerst voor een zwart of grijs rijjasje, en dan kan ik later altijd nog sparen voor een mooie bruine outfit :D

Iemand die een mooi, getailleerd, niet te duur (50-150 euro) rijjasje heeft gezien/gekocht of aanbeveelt?

Bij www.datwinkeltje.nl hebben ze hele mooie rijjasjes van het merk Shires, zijn van tweed stof, en gaan echt heel lang mee. Wel even het kijken waard denk ik.

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 20:57

Zarena schreef:
xjenniifer94 schreef:
Bedankt voor alle tips :)

Opzich is bruine cap + jasje en laarzen met zwart tuig wel mooi, maar het ligt er maar net aan welk kleur paard je rijd. Ik rijd een donkerbruine en lichtbruine merrie, en ik ben bang dat het gewoon niet geweldig zou zijn. Én daarbij nog, heb ik voorlopig nog geen geld om een bruine cap en laarzen te kopen. Dus ik ga eerst voor een zwart of grijs rijjasje, en dan kan ik later altijd nog sparen voor een mooie bruine outfit :D

Iemand die een mooi, getailleerd, niet te duur (50-150 euro) rijjasje heeft gezien/gekocht of aanbeveelt?

Bij http://www.datwinkeltje.nl hebben ze hele mooie rijjasjes van het merk Shires, zijn van tweed stof, en gaan echt heel lang mee. Wel even het kijken waard denk ik.

Okee, dankjewel. Iemand die nog meer suggesties heeft? En ook ervaring er mee heeft? :D

Fredt

Re: Combinatie wedstrijdkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 09:45

Ik rij met een bruin jasje + zwarte cap en laarzen! En het staat hartstikke goed bij elkaar :D .
Ik heb wel een zwart kraagje aan mn jasje zitten, anders zie je het zwart nergens in terug en zou ik het wel lelijk vinden..

Afbeelding

xjenniifer94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 19:04

Fredt schreef:
Ik rij met een bruin jasje + zwarte cap en laarzen! En het staat hartstikke goed bij elkaar :D .
Ik heb wel een zwart kraagje aan mn jasje zitten, anders zie je het zwart nergens in terug en zou ik het wel lelijk vinden..

Afbeelding

Dat ziet er inderdaad wel netjes uit, maar ik kan tot nu toe geen bruin jasje met zwarte kraag vinden :+

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 08:35

Zwart kraagje kan een coupeuse heel gemakkelijk voor je maken hoor :) .

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 09:37

Kijk eens naar de jasje van HKM. Ik heb daar een bruin jasje van in een wat korter model en dat past en staat echt prima! Er is ook een wat langere uitvoering in het grijs en bruin te koop. Prijs is zeer gunstig, plm 90 euro.

Laarvv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 22:03

Ik rijd met bruin jasje creme broek, plastron, shirtje en dekje. Ik heb bruine laarzen en cap besteld worden over 2 dagen geleverd maar heb wel 5 wedstrijden gewoon zo gereden het mis staat niet hoor:) Heb wel een moeilijke kleur jasje alles moet op kleur gemaakt worden grrr. cap's en laarzen verkopen ze standaard niet in deze kleur heel vervelend maar dan heb je ook wat:D

Edit: Hier een foto met zwarte laarzen en cap. Wel creme broek enz.
http://94.100.125.3/1051300001-10513500 ... _CFbe.jpeg

LKdressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 16:07