laarzen kapot? wat nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:26

Suleika schreef:
maar kzal ff kijken of ik de voering erin kan naaien en eruit kan frotten.

Omgekeerde volgorde toch zeker? Haha!
Sorry, ben melig...Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 10:12

gewoon met chaps rijden.

afgelopen weekend waren er echt heel veel die dat hadden.

zelfs een man met bruine. nou dat viel wel heel erg op.

mar ik denk dat die het aangevraagd heeft omdat hij ook kreupel was.

maar ik doe het ook vaak. heb dan wel leren van cavallo en zwarte ariat dus je zier er weinig van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 14:57

Gewoon een paar goedkope rubberen rijlaarzen halen in de winkel . En dan echt die hele, hele goedkope waar geen eens een voering in zit. Het zijn rijlaarzen, dus je mag er 100% zeker mee starten. Mooi is anders, maar het zal je vast geen punt kosten.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 15:02

cassidy: ohjah het hoort andersom!! whaha blonT, najah toen zalk ook wel melig zijn geweest toen ik dat tiepte Haha!

vonneke: als ik aanvraag of ik met cheps mag rijden, omdat mijn laarzen kapot zijn. Denk ik niet dat dat mag (ze zullen wel zeggen, koop maar gewoon nieuwe ofzow) Maar kun je dan niet gediskwalificeerd worden als je gewoon met chaps rijd??

Ccccorine: jah ik heb goedkope rijlaarzen gehaald van 36 euro. Zit wel een beetje groene voering in, maar het zijn ook maar frotlaarzen Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 16:04

ja, dan kun je idd gediskwalificeerd worden. Ik zou het risico niet nemen, en dispensatie zal ook niet lukken ben ik bang.

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 20:37

nee daarom, kheb nou frotlaarzen. En dan ga ik maar weer sparen (nadat ik voor een digi gespaard heb) voor leren rijlaarzen. En dan hoop ik dat ik wat langer doe met deze frotlaarzen dan een half jaar Haha!