Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
funnyteam schreef:Hier in het zuiden zijn de ringen vaak groot.
30 deelnemers is normaal. Dan zijn er vaak een stuk of 6 met een winstpunt.
Dus hier gaan starten voor je wp? Weinig kans.
, maar wel een waarneming uit de praktijk.

funnyteam schreef:Die vaardigheid krijg je vanzelf, als je veel in dat hokje zit.

funnyteam schreef:Niveau verschild op zoveel ruiters niet gigantisch per keer.

funnyteam schreef:Dan heb jij waarschijnlijk een andere regio bekeken, zuid is natuurlijk wel een erg groot gebied.
.
Daaronder kwamen onwaarschijnlijk veel 194-ers. Slechts 1 persoon had geen wp (179). Dat is toch vreselijk? Fitzroy schreef:Dat vind ik wel zulke onzin. Dat zou nl. betekenen dat alle Hippiadewinnaars uit het Zuiden komen. Toevallig heb ik daar verleden jaar eens de uitslagen op bekeken omdat dit wel vaker beweerd wordt door mensen uit het Zuiden die het niveau zo hoog vinden liggen en daar klopt dus helemaal niets van.
De meeste winnaars zijn van boven de rivieren![]()
Ik zou de verdeling ook niet op 'onder of boven de rivieren' willen zetten, maar onderscheid maken per regio/kring.
Dat gebeurt ook nog wel eens. funnyteam schreef:Karin, als Bertie dan zo bekend is met jureren, dan merkt ze zelf ook wel dat ze vaak een zelfde aantal punten geeft aan een deelnemers veld.
_Lorette_ schreef:. Ruiters uit Friesland hebben mij wel eens verteld dat zij zelf uitwijken naar Noord-Holland voor de puntjes.
daar haal je sneller eens een wp dan hier voor mijn gevoel. maar goed de jury's ''kennen'' je natuurlijk ook, weten precies de zwakke puntjes. een nieuwe jury in een ander provincie niet. dus daar kijken ze voor mijn gevoel sneller omheen