Paardrijden met gelnagels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 14:27

Als je ze kort houdt, zul je er weinig of geen last van hebben denk ik :n
Ik heb ze nu een mm of 4 boven mijn vingers uit (vanaf de handpalm gezien) en eigenlijk vind ik dat te lang, maar ik moet erbij zeggen dat ik nog een lomperd verzorg dus er gebeurt regelmatig iets onbenulligs..Zo is er laatst een gebroken toen ik het halster om wilde toen en hij net op het verkeerde moment zijn hoofd omhoog trok..
Verder moet je uitkijken met aansingelen omdat je (ik in ieder geval :P) dan de neiging hebt om je vingers in je handpalm te plaatsen en dan kracht te zetten (als een soort vuist zeg maar) daar kunnen ze ook niet goed tegen is mijn ervaring :n

LisaLucky

Re: Paardrijden met gelnagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:32

mij lijkt het niet zo fijn als je echt lange hebt. gaan idd je handschoenen ook snel kapot van.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:41

blokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 15:42

wel erg mooi, maar lijkt me ook knap waardeloos om lange nagels te hebben bij de paarden., Vind het zelf persoonlijk helemaal niet handig, maar wel erg mooi

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 16:24

Ik heb mijn eigen lange nagels (geen kunst dus) en ik vind het prima gaan. Het enige wat irritant is, is die vieze zooi onder je nagels als je weer naar huis gaat. Ben dus thuis eerst ltijd bezig met de nagelborstel haha

MariisLovesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 19:30

Ik denk dat je er geen last van zult hebben als je ze niet te lang hebt. Gewoon net zoals normale nagels. Wel zou ik handschoenen aandoen als ik jou was, anders scheuren ze dadelijk nog in. Dat is natuurlijk erg zonde.

Magnumpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 11:25

Ik heb er geen last van met rijden, maar wel gewoon in de omgang en stalwerk enzo! En je handschoenen gaan een stuk eerder kapot, maarja dat is nu eenmaal zo...

Nikky87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-10 23:32

Ligt eraan hoe lang je de nagels doet, mij lijkt het anders niet zo handig.
Ik zou ze dan gewoon kort houden, dan ziet het er nog mooi uit.