Dan kan ik haar nl wel altijd zo pakken... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan kan ik haar nl wel altijd zo pakken... 11AFotograaf schreef:Dat is wel een mooie manier van denken!
Zo heb ik er nog nooit over gedacht.
Om eerlijk te zijn ben ik voor een deel bekend met het tegengestelde...
In het begin dat ik op mijn paard reed (dat ook gereden wordt door mijn vader) wilde hij niet voor mij werken en lag hij bij mij altijd te vervelen. En toen ben ik echt een tijd bezig geweest met zijn respect af te dwingen zoals mijn instructrice het noemde... Maar volgens mij was ik niet slecht voor hem!
Wel interessant!
of een beetje
11AFotograaf schreef:Het is net zoals bij mensen: Ieder paard is anders! En dat is er ook zo leuk aan!
) Altobelli schreef:11AFotograaf schreef:Het is net zoals bij mensen: Ieder paard is anders! En dat is er ook zo leuk aan!
jep, zeker weten!![]()
![]()
en ik zou zelf ook het halster niet omlaten, daar kunnen best makkelijk ongelukken mee gebeuren.![]()
liever een moelijk te vangen pony dan een pony die een halstertrauma heeft door een ongeluk.
(zo vaak gebeurt het misschien ook niet, maar er is wel een kans)
fuego3 schreef:een halster op de wei lijkt me nog niet zo gevaarlijk , maar op stal wel , zo heeft het veulen van een vriendin van mij zich opgehangen en heeft dit ook niet overleefd , het is zo gaan hangen dat het de nek heeft gebrokenecht heel erg sneu,
)