Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lisetje schreef:Waar halen jullie je rijlaarzen/chaps? Daar ben ik nog even naar op zoek
Had die bij amazoneXL indd gezien, maar wil graag meer zien
_babbel_ schreef:hallo
ik heb een rare vraag
ik heb een vlinke kleding maat ( 46 ) en voel me soms zo ongemakkelijk in mijn rij kleding
en als ik op me paardje zit voel ik me soms zo bekeken
ik vraag me af of er meer bokkers last van hebben of juist niet
en hoe jullie dit oplossen ,, want de meeste rij kleding vooral zomer kleding is allemaal kort en strak
en ik wil altijd alles zo lang mogenlijk zodat het mijn kont laat verdwijnen en zo ruim mogenlijk dat niemand mijn dikke buik ziet
afvallen ben ik overigens mee bezig maar ben sinds mijn hernia en medicatie daarbij zo veel aangekomen de laatste drie jaar
daarvoor altijd maatje 38 gehad , goh wat een feest was het toen ,, maar nu ,, pffff voel me soms echt een dikke rolmops op mijn paard , en soms vind ik het nog zielig voor haar ook ,,
[***] schreef:_babbel_ schreef:hallo
ik heb een rare vraag
ik heb een vlinke kleding maat ( 46 ) en voel me soms zo ongemakkelijk in mijn rij kleding
en als ik op me paardje zit voel ik me soms zo bekeken
ik vraag me af of er meer bokkers last van hebben of juist niet
en hoe jullie dit oplossen ,, want de meeste rij kleding vooral zomer kleding is allemaal kort en strak
en ik wil altijd alles zo lang mogenlijk zodat het mijn kont laat verdwijnen en zo ruim mogenlijk dat niemand mijn dikke buik ziet
afvallen ben ik overigens mee bezig maar ben sinds mijn hernia en medicatie daarbij zo veel aangekomen de laatste drie jaar
daarvoor altijd maatje 38 gehad , goh wat een feest was het toen ,, maar nu ,, pffff voel me soms echt een dikke rolmops op mijn paard , en soms vind ik het nog zielig voor haar ook ,,
Als jij je toch niet lekker voelt in je lijf en je het zielig vindt voor je paard is dat toch een prima motivatie om er wat aan te doen?
Ik heb maat 42 en dan kan je prima in rijkleding. Ik ben na een hernia ( 3 x zelfs) ook zwaarder geworden maar ben nu weer prima in vorm. Punt 1 omdat ik me dan zelf beter voel, punt 2 omdat het beter voor je rug is en punt 3 omdat het beter voor de rug van je paard is!
Ik zeg helemaal niet dat je weer maat 38 moet hebben maar waarschijnlijk voel je je met één of twee maatjes minder een stuk fijner!
alison_belle schreef:hahaha vandaag een fotoshoot gehad.
Ik wilde zelf eigenlijk niet echt op de foto maar dacht, als ik het nu niet doe........
Dus paardje opgetut en voor de gelegenheid even de fohn door mijn bosje hooi![]()
Het resultaat is verbluffend.
Ben zooo trots, kijk eens wat een mooi meissie ik heb?
Foto`s zijn gemaakt door Mighty Fotografie, jaren geleden heeft zij ook foto`s voor me gemaakt.
We kenden elkaar dus al en het was alweer zo vreselijk gezellig!!!
Ik heb er zo een vreselijk hekel aan om mezelf op een foto terug te zien.
Daarom vind ik het ook zo knap dat ze deze heeft kunnen maken zonder dat ik het erg vind om ze terug te zien
huppaJenH schreef:alison_belle schreef:hahaha vandaag een fotoshoot gehad.
Ik wilde zelf eigenlijk niet echt op de foto maar dacht, als ik het nu niet doe........
Dus paardje opgetut en voor de gelegenheid even de fohn door mijn bosje hooi![]()
Het resultaat is verbluffend.
Ben zooo trots, kijk eens wat een mooi meissie ik heb?
Foto`s zijn gemaakt door Mighty Fotografie, jaren geleden heeft zij ook foto`s voor me gemaakt.
We kenden elkaar dus al en het was alweer zo vreselijk gezellig!!!
Ik heb er zo een vreselijk hekel aan om mezelf op een foto terug te zien.
Daarom vind ik het ook zo knap dat ze deze heeft kunnen maken zonder dat ik het erg vind om ze terug te zien
Prachtige foto's hoor jullie zien er top uit!