babet1991 schreef:Ik wil hier ook absoluut niet zomaar mensen de schuld in schoenen schuiven.
Mijn vriend was erbij, en die zal nooit in ten nimmer over zoiets stoms gaan liegen...(ik had op dat moment een belangrijke afspraak) En stal eigenaar belde dat ik binnen een half uur op de manege moest zijn want de hoefsmit kwam, dus had ik al gezegd dat ik dat niet wilde, Ik wilde wachten tot mijn oude vertrouwde geduldige hoefsmid terug was,(Had ontstoken polsen, zou ongeveer 3 weekjes duren) Nou die drie week had ik nog wel geduld gehad...!!! vind het ook allemaal heel erg rot dat het zo moest gaan,!;)
en ben helaas vanuit me zelf nogal een mietje om voor dit soort dingen te bellen.
Maar vind dat we op zn minst 50% 50% kunnen doen, hoefsmit 50 en ik 50%...dat vind ik dan nog wel een nette oplossing!:)
Oo en mijn vriend rijdt zelf paard, en is wel wat gewend (en hij is absoluut niet snel onder de indruk van een tik,!;) echt niet..
maar dit ging hem zelfs te ver;)
Dan zou ik de manegehouder toch eens goed aanspreken. Ik vind het niet kunnen dat hij je paard toch laat beslaan terwijl jij hebt gezegd dat je dat door je eigen smid wilt laten doen. Of zit het beslaan bij de stalling in? Heeft je vriend er wel wat van gezegd dan, aangezien hij wel onder de indruk was?
Ik zou de smid gewoon eens bellen om zijn kant te horen. Als je je schappelijk op stelt komt hij er zelf mss wel mee.