Mijn pony wil de zee niet in!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Quinc

Re: Mijn pony wil de zee niet in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:16

Ik snap het eerlijk gezegt ook wel dat je pony zo doet. Mijn oude verzorgpony die had vroeger in een heel blubberig weiland gestaan. Dus daar heeft ze ook een trauma aan over gehouden. En iedere keer kwamen we steeds een stapje verder. Deed dat altijd met nog andere paarden. Mijn paard alleen gaat er ook niet in hoor. Doet ze alleen als er een ander paard voorop gaat. Dus mischien een tip voor je?

stefaniepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:19

Mijn pa had ooit een paard. En toen die nog jong was, waren ze daarmee naar de zee geweest. Die heeft daar ,naar horen zeggen, ergens van die zee een geweldige schrik gepakt. En sindsdien was die altijd al bang van water, en dan hebben we er niet meer echt goed afgekregen xs

toetyy

Re: Mijn pony wil de zee niet in!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 22:40

Ik snap het heel goed dat sommige paarden niet door het water durven te lopen. Want misschien zit er wel een 'watermonster' wat ze niet kunnen zien, of is het heel diep! En helemaal als ze dan al een nare ervaring gehad hebben met water.. Zal lastig gaan worden. Is het alleen met de zee of ook met plassen?

Charrieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:09

ik denk vooral veel geduld hebben en blijven proberen met kleine plasjes .