Urielle schreef:Ja, ik ging daarvoor naar Jo Willems, maar toen ik voltijds ging werken kon ik niet meer zomaar de hele dag weg en de portemonnee laat het nu niet toe. En het vervelende is: de portemonnee laat nu ook geen lessen van Jan toe, dus momenteel ben ik helemaal op mezelf aan gewezen. Echt heel vervelend. Maar goed, morgen ga ik echt (goed, fanatiek) rijden heb ik mezelf beloofd. Dochter is uit logeren, dus heb geen excuus
Als je het helemaal alleen moet doen, is het wel moeilijker om jezelf te motiveren. Zeker als je op een bepaald punt blijft hangen. Zijn er geen andere mogelijkheden om jezelf te motiveren? Zoals bij de training van een betere ruiter gaan kijken of bij les van iemand anders. Misschien een keertje hc starten of les zoeken van iemand die er wat minder voor vraagt?

Dat andere mensen dit wel kunnen, vind ik eigenlijk bewonderingswaardig. Gelukkig gaan de wedstrijdjes redelijk goed, dus kom vooralsnog niet teleurgesteld thuis.

.
gelukkig had ik de ZZ paarden ernaast en had ik ook alle tijd voor jonge paard (daar heb ik ook weer van geleerd)