CharleyT schreef:eerlijker gepunt wordt???????????????????Dat is toch een vreemde opmerking naar de jury collega's die op de zuidhollandse aan de slag waren. Want; jureer je buiten je regio doe je het eerlijk, en jureer je bij je eigen regio dan opeens niet.
Ik neem aan dat je het niet zo letterlijk bedoelt. heeft het niet meer te maken met deelnemers die weer een excuuspunt ontdekt hebben??
Bovendien zullen er ook wel jury collega's zijn, die net als ik wel lid zijn van een vereniging, maar verder geen enkele band hebben met die club.(behalve de jaarlijkse contributie betaling).
Dan zijn er de collega's die met regelmaat in verschillende regio's jureren, omdat ze op een regio grens wonen.
Nou in dit geval zijn het niet de deelnemers die hun vraagtekens bij bepaalde uitslagen hadden, maar de juryleden zelf.......dus ik weet het zo net nog niet. Ikzelf punt niet anders, waar ik ook zit maar ik ken meerdere juryleden die op de ZH geweest zijn die los van elkaar met dezelfde opmerkingen kwamen en dat is dan wel heel frappant!
.