Laarzen??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:51

linnie28 schreef:
best wel ja!

is daar een leuke winkel dan?

of zit daar een divoza?

Daar zit een Divoza.

Merel___ schreef:
ik krijg binnenkort een eigen paard en ben van plan andere aan te schaffen. Mijn ervaring is nl. met de laarzen van Divoza dat ze aan de binnenkant heel snel vaal en lelijk worden, en dat terwijl ik maar 1x per week rij (ik onderhoud ze ook goed). Maar, dat is mijn ervaring,

Dat worden mijn Derby's ook hoor (na 1 jaar elke dag 2 pony's) zijn de binnenkanten nu errrg lelijk := Ook bij bijv DeNiro's (en die zijn ook niet goedkoop) schijn je dat snel te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Jetske op 15-08-10 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

linnie28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 19:52

toch bedankt!

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:53

linnie28 schreef:
Merel___ schreef:
Hoevaak wil je de laarzen gebruiken? Wil je er elke dag mee rijden? Ik rij nu op een manege (1 keer per week) en ik heb die leren laarzen van Divoza,
ik krijg binnenkort een eigen paard en ben van plan andere aan te schaffen. Mijn ervaring is nl. met de laarzen van Divoza dat ze aan
de binnenkant heel snel vaal en lelijk worden, en dat terwijl ik maar 1x per week rij (ik onderhoud ze ook goed). Maar, dat is mijn ervaring,
ik zou idd even kijken in dat ene topic.
Of je moet misschien nog even iets doorsparen totdat je Petrie's ofzo kunt kopen, kosten denk ik zo'n 250 euro, is wel wat
meer maar dan heb je er wel veel langer plezier van denk ik! :)

nou ik rijd ongeveer 5 keer per week!
maar wat net al is gezegt ik krijg nog andere maten ik groei nog waarscheinlijk wel iets in de breedte.

maar toch bedankt!

Aha, okee. Nou succes in iedergeval! :)

linnie28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 19:53

Dankje

lovey_ou

Re: Laarzen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 19:55

Misschien lipica? Is op maat gemaakt en de goedkoopste zijn geloof ik 195 dus wel iets buiten je budget maar past dan wel zeker weten :j

linnie28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 19:59

lovey_ou schreef:
Misschien lipica? Is op maat gemaakt en de goedkoopste zijn geloof ik 195 dus wel iets buiten je budget maar past dan wel zeker weten :j

weet de goedkoopste zijn zelfs 160. maar wil morgen even kijken bij de hypo voind ik daar niks ga ik kijken voor lipica.

Seltje

Re: Laarzen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:03

Ik heb er van cavallo, ik weet niet meer welk model maar heb ze wel al 5 jaar en rij bijna dagelijks, zonder enige vorm van slijtage, ze waren toen 180€.

linnie28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 20:04

Seltje schreef:
Ik heb er van cavallo, ik weet niet meer welk model maar heb ze wel al 5 jaar en rij bijna dagelijks, zonder enige vorm van slijtage, ze waren toen 180€.

dat valt wel mee ja!

Ladyy96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:41

Hoi hoi,

Ik heb leren Petrie chaps, maar ze zijn mij te klein.
Ik heb ze al op marktplaats geprobeert te verkopen, maar is niet gelukt.
Ik heb ze minder dan een jaar aangehad en zien er dus nog zo goed als nieuw uit.
Het is voor beenlengte 33/34cm.
Heeft er iemand intresse??

Prijs: 50 euro
Mailadres: evibegeer@scarlet.nl

En de foto's

C:\Users\Evi\Pictures\DSCF2961.JPG

C:\Users\Evi\Pictures\DSCF2949.JPG

C:\Users\Evi\Pictures\DSCF2940.JPG

(Linkjes even kopiëren en plakken) :o

Groetjuuhs :D

3daissje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 12:59

kabwan schreef:
Ik heb Ariat bromont H2O, met een stoffen binnenkant, dus ze zijn niet geheel uit leer. Sommige vinden het lelijk omdat er stof op zit, maar eigenlijk rijd het heel erg fijn, en schuurt er ook niks op je zadel. En als je een beetje zwabbel beentjes hebt (dat je je knie er niet aan kan houden) is het ook fijn, omdat die stof aan het zadel blijft 'plakken'. Ze zijn wel 280 euro. Zou je misschien van iemand wat kunnen lenen? Als je nu een goede investering doet heb je er jaren profijt van. Ik weet dat niet altijd alles goedkoop = duurkoop. Maar met schoenen en laarzen, vind ik dat wel belangrijk.

Ik heb dezelfde als kabwan. Ze zijn echt super <3