Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daissos4 schreef:Alsjeblieft gebruik GEEN opstapkrukje!!
Mijn verzorgpaard heeft hierdoor bijna een been gebroken,
ik stapte op, hij wou niet stil blijven staan stapte op zei is in het IKEA-KRUKJE gaan staan, is aan het rennen gegaan krukje bleef nog een minuut aan zn benen hangen gelukkig brak het krukje!
Hij door gaan rennen alle paarden aan het rennen uit de les iedereen er af gevallen 2 mensen gebroken arm.
Dus PAS OP
Alsjeblieft!!
Koop dan liever zon plastic ding waar je paard niet in vast kan komen te zitten!

Chaos schreef:Daissos4 schreef:Alsjeblieft gebruik GEEN opstapkrukje!!
Mijn verzorgpaard heeft hierdoor bijna een been gebroken,
ik stapte op, hij wou niet stil blijven staan stapte op zei is in het IKEA-KRUKJE gaan staan, is aan het rennen gegaan krukje bleef nog een minuut aan zn benen hangen gelukkig brak het krukje!
Hij door gaan rennen alle paarden aan het rennen uit de les iedereen er af gevallen 2 mensen gebroken arm.
Dus PAS OP
Alsjeblieft!!
Koop dan liever zon plastic ding waar je paard niet in vast kan komen te zitten!
Alles kan altijd fout gaan. Een plastic kruk kan breken en vervolgens de pezen doorsnijden.
Wij doen het al jaren ook met paarden die net zadelmak zijn. Als je ze leert goed stil te staan kan het bijna geen problemen opleveren. Bovendien is je pony dn ook niet al te slim geweest. Mijn paarden letten altijd heel duidelijk op waar hij staat en stappen er dan netjes omheen.