Vergoeding Juryleden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ayhno

Re: Vergoeding Juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 10:06

Nou ga even na. Je hebt vaak minimaal 24 starts per ring. het startgeld ligt hier vaak al op 10 euro per proef.. er zijn vaak wel minimaal 6 ringen. en dan kan er geen 5 euro voor af voor de schrijfster?? al zou het een bosje bloemen zijn van de aldi.. gaat om het gebaar. Ik vind het echt ondankbaar werk.. en vaak zit je idd langer als 4 uur int. en dan krijg je alleen maar die 15 euro en reiskostenvergoeding.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 14:26

Bij onze vereniging krijgen de juryleden ook uitbetaald naar dagdeel van 4 uur + evt extra tijd dat ze aanwezig zijn als dat meer dan het dagdeel is. Verder krijgen zowel jury als schrijver (of dat nu een eigen of een vrijwilliger van de RV is) een attentie :).

ayhno

Re: Vergoeding Juryleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 18:00

dat is ook wel zo netjes idd.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 15:54

ayhno schreef:
even over een vergoeding..
ik heb meestal een eigen schrijfster mee..
nou die gaat tegen woordig ook liever nie altijd meer mee.. die krijgen echt niks.. als ze geluk heeft een dank je wel maar dat vaak nog niet eens.. echt asociaal

schrijvers krijgen nooit wat, tenminste hier niet, neemt niet weg dat ik het graag doe vind het juist een mooie ervaring en je leert er alleen maar van. kan aanzienlijk ergere dingen bedenken om de dag mee door te komen, een bedankje of niet ;)