Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mootje schreef:Normaal gebruik is i.m.o. dat je de stront opruimt voor het wegzetten, er geen regen in de trailer kan komen wanneer je hem terugzet, je niet de trailer uitspuit met een hogedrukreiniger, de kitranden controleert en elk jaar je trailer wegbrengt voor een beurt!

tita schreef:Hebben jullie je trailer allemaal overdekt staan dan?
Anya schreef:@Michel: allemaal gedaan. Met regelmaat weggebracht voor onderhoud en controle (trailerboer aan de overkant van stal). Desondanks is hij rot.
Inmiddels begrepen dat de bodemplaat ook maar 18 mm dik is, ipv de 24 die gebruikelijk is. De trailerboer die de trailer nu bekijkt vindt het een meer dan slecht product. En volgens hem hoort een bodem tenminste 10 jaar mee te gaan.
annastasia schreef:tita schreef:weten jullie of er iets bestaat van trailertest volgens mij had ie ooit in bokt gestaan.
Welke trailers behoren tot de betere service en onderdeel.
Wat is de top3-5 van de goede probleemloze trailers?
Ben ik ook wel eens benieuwd naar.
Maar bedoelde je niet de bit?
Michel123 schreef:Anya schreef:@Michel: allemaal gedaan. Met regelmaat weggebracht voor onderhoud en controle (trailerboer aan de overkant van stal). Desondanks is hij rot.
Inmiddels begrepen dat de bodemplaat ook maar 18 mm dik is, ipv de 24 die gebruikelijk is. De trailerboer die de trailer nu bekijkt vindt het een meer dan slecht product. En volgens hem hoort een bodem tenminste 10 jaar mee te gaan.
Dan is het dus gewoon een waardeloze trailer, en de trailerboer heeft dan ook geen goed werk geleverd.
Ik weet het, het klinkt hard, maar zo is het volgens mij wel.
ikke20 schreef:ik heb dit al veel vaker gehoord bij het merk hotra. ook de wanden schijnen erg snel te rotten. is geloof ik ook een paar jaar een soort van fabrieksfoutje geweest. weet ook niet precies wat voor bodem je erin hebt liggen. ik heb een speciale kunstof bodem met 15 jaar garantie op rotten enz heb dan wel een henra trailer
russel schreef:ikke20 schreef:ik heb dit al veel vaker gehoord bij het merk hotra. ook de wanden schijnen erg snel te rotten. is geloof ik ook een paar jaar een soort van fabrieksfoutje geweest. weet ook niet precies wat voor bodem je erin hebt liggen. ik heb een speciale kunstof bodem met 15 jaar garantie op rotten enz heb dan wel een henra trailer
Ik heb ook een henra, volgens mij zijn die onverslijtbaar.
Trailers met een kunststof of aluminium bodem zijn duurder, en dat vinden de meeste te weinig meerwaarde hebben om ervoor te willen betalen. Totdat de bodem dan verrot is
) Hout rot en poly versplintert. Als je de perfecte trailer wilt bouwen zal dat ding een godsvermogen kosten
Ik heb er errruuug leuke trailers gezien een paar maand geleden toen ik zelf op zoek was naar 1. Maar de prijskaartjes van sommige was een ietsje meer dan ik in gedachte had
Lees een trailer van 25.000 euro is een beetje over the top voor hoeveel ik hem gebruik.

Anya schreef:Wij hebben indertijd de Hotra gekozen omdat ik een paard van 1.80 heb. En veel trailers zijn aan de kleine kant als het om de voorkant gaat. Dan kon hij zijn hoofd/hals niet kwijt. De Hotra had die ruimte wel. De hotra heeft nu ook ruimte in de bodem
, maar het is goed waardeloos als blijkt dat je goed onderhouden trailer zo snel helemaal verrot is, en de fabrikant je een korting wil geven van 50 euro op een nieuwe bodem, maar dan moet je wel even van texel naar de achterhoek komen (bootkosten alleen al € 31,10)....