Petrie Olympic of Petrie Athene?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 12:41

_Fieke schreef:
Ik raad je van Huet echt enorm aan, super service en hij zegt gewoon wat goed is.
zo heeft hij mij de athene afgeraden vanwege een hoge wreef die ik heb.
Ik heb bij Huet mijn zwarte olympics aangemeten en mijn cognac olymypics ook, die komen eind september.
heerlijke laars, kon er vanaf dag 1 mee rijden.

Ik vind de athene super mooi, maar vraag om advies bij van Huet :)

Het is alleen geen laars om een hele dag op te lopen, daar is de Polo wel weer meer geschikt voor.

Hier ook een goede ervaring met van Huet! Ik kwam niet voor nieuwe laarzen maar liet huidige aanpassen. Maar volgens mij is hij ook super in het aanmeten van een paar nieuwe laarzen.

Is het niet een idee om eerst bijvoorbeeld de Olympics te nemen voor op wedstrijd en kijkt hoe ze bevallen? Een trainingslaars heb je nu in principe nog wel dus kan je (tijdelijk) nog een tijdje mee rijden. :)

Jo89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 12:45

Dressuurgek schreef:
Hmm... dan zou ik zeggen; als je er het geld voor hebt om 2 paar laarzen te kunnen kopen dan 1 paar om te trainen in het bruin en en 1 paar voor wedstrijden...:)

Mijn portemonee zou dat niet toelaten daarom doe ik ook al 10 jaar met mn eerste paar laarzen *schaam* (ga binnenkort nieuwe nemen)

Heb speciaal een extra weekendjobke gedaan om het te kunnen veroorloven hoor :).
Ik wou zo graag bruine, maar wist dat ik nu wel even dringend zwarte wedstrijdlaarzen nodig had.

maar zit nog altijd met de vraag 2x olympics of niet dan? want vind de athene's als trainingslaars wel netjes met dat gespje ed. Maar weet niet of ze zo mooi ogen als ik. En dan natuurlijk het verschil als ik train en wedstrijd rij met andere laarzen.
Keuzes keuzes keuzes 8-) hahah *D

Sharon89

Re: Petrie Olympic of Petrie Athene?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 12:47

Je kunt toch ook eerst zwarte olympics kopen en als je die fijn vind bestel je nog bruine :)

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 12:48

Het is met de olympics zo dat als je ze even 3 of 4 weken aan doet met trainen dat je ze al ingereden hebt dus als je ze dan alleen voor op wedstrijd gebruikt dan hoef je in ieder geval geen laars aan die nog stug is! :) Dat gaat heel snel met de olympic

Jo89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 12:49

Sharon89 schreef:
Je kunt toch ook eerst zwarte olympics kopen en als je die fijn vind bestel je nog bruine :)

Ma ik ga er al vanuit dat ze geweldig zijn *D, maar wil de athene's niet uitsluiten omdat ze me voor thuis wel aanspraken :Y) .

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 13:46

De Athene's vind ik ook heel mooi! Zelf kies ik voor een goedkopere variant en dat is om dezelfde laars met een hogere dressuurboog te bestellen bij Lipica (zodra ik geld heb)... Dat kan je ook nog doen, is ook nog eens goedkoper...

Jo89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 17:02

Dressuurgek schreef:
De Athene's vind ik ook heel mooi! Zelf kies ik voor een goedkopere variant en dat is om dezelfde laars met een hogere dressuurboog te bestellen bij Lipica (zodra ik geld heb)... Dat kan je ook nog doen, is ook nog eens goedkoper...

Ik vind die ook heel mooi die lipica's, heb eens rondgekeken op het forum :).
Maar vraag me alleen af of deze goed zijn voor lang en intensief gebruik. Bij de petrie's weet ik zeker dat ik er een tijdje mee door kan, Lipica's ken ik zo niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 06:09

Alle waar naar z'n geld :) Voor maatwerk van 200 euro kan je niet hetzelfde verwachten als petrie.

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:45

Op welke laarzen is je keuze uiteindelijk gevallen?