ik weet niet waar ik deze vraag moet neer zetten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 13:58

andereas19 schreef:
jah sorry hoor kan ik niks aan doen

Begin maar eens met punten, komma's en hoofdletters. Ik geloof niet dat je op school dit niet geleerd hebt.

Joukje_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:04

Je moet hem niet strak aankijken, want dan dwing je hem als het ware met je ogen weg te gaan. Houdt je blik naar de grond gericht.

Amigo_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 17:48

Ania schreef:
andereas19 schreef:
jah sorry hoor kan ik niks aan doen

Begin maar eens met punten, komma's en hoofdletters. Ik geloof niet dat je op school dit niet geleerd hebt.

En zinsbouw, want nu lijkt t nergens naar. Niemand verstaat een woord van wat je schrijft en t geen er wél van wordt begrepen hangt in horten en storen aanéén :?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: ik weet niet waar ik deze vraag moet neer zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 20:21

EA-CO-> OPG

oletta_lena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:18

Probeer de wei is kleiner te maken, en ga is een hele dag in een hoekje zitten. Met een appel of iets anders eetbaars. Je pony zal op een gegeven moment wel heel nieuwschierig worden en gaan kijken. Op het moment dat ie bij je is geef je hem wat lekkers. Kijk wat de reactie is en de volgende keer hou je een halster bij de hand. Niet meteen om doen maar laat hem zien dat een halster niet eng is, al heeft ie misschien pijn in zijn mond. Blijf dit net zo lang herhalen totdat je pony je zo goed vertrouwd, dat het halster om kan. Let wel op, dit heeft heel erg veel tijd nodig! Ga dus vooral niet te snel, en bestudeer je pony eens goed als ie in de wei staat, daar kan je ook heel veel van leren ;)