Het is niet zo dat ze onder het rijden opeens afzakken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niek123 schreef:M'n moeder vindt ze prachtig, maar kan iemand mij vertellen hoe de binnenkant er uit ziet? (foto misschien) en wat voor voering er in zit?
Spetter schreef:Ik heb ze ook gekocht. Ik heb grote voeten en kon gelukkig in de maat 43. Ze lijken niet zo megalomp aan mijn grote voeten, dus ben er blij mee. Heb e nog maar net, dus hoe ze blijven weet ik nog niet. Dnek wel dat je niet een hele dikke kuit moet hebben. Ik heb een normale kuit en ze sluiten precies aan. Mijn anwb laarzen liet de zool van los, hopelijk heb ik hier langer plezier van.
Pletje123 schreef:De laarzen worden wel weer verwacht en op de korte termijn wel te verstaan![]()
Ze zijn oorspronkelijk niet bedoeld om mee te rijden. Ze heten niet voor niets LifestylebootsDe zool is eigenlijk wat te grof voor op het paard.
Ik vind ze ook erg stoer trouwens!! En ideaal voor op de wedstrijden als je je laarzen al uit hebt en toch wat lekker warms aan wil.
it_is_me schreef:Hoe vallen de maten en zijn ze lekker warm als het buiten vriest?
Ik heb zelf maat 37, maar zou ik dan ook gewoon een maat 37 moeten hebben?
Air schreef:Bij mij vallen ze toch echt een maat groter, als ik hiervan een maat 40 had genomen dan verzoop ik er nu in bij de voet..
Warmte valt mee, maar ik hoorde dat er 2 types zijn, in ieder geval van die van HKM. 1 zonder teddy voering en 1 met.