Eerst 2e proef rijden en dan pas 1e proef

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BrittOllie

Re: Eerst 2e proef rijden en dan pas 1e proef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 12:12

ja het mag, dan zijn de rubrieken ook meestal op de zelfde tijd klaar. anders met uitval zit er een halfuur of langer tussen is ook vervelend...
en het maakt toch niet zoveel uit of je nou eerst de ene proef, dan de andere proef rijd. als je maar allemaal dezelfde proef bij dezelfde jury rijdt.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 14:09

Hier nog een twentenaar,maar maak het regelmatig mee. in De Lutte dit jaar ook in de B.
de 1e jury accepteerde het dus niet, waardoor alle deelnemers door die jury eerst hun 1e proef bij de ander moesten rijden.
was 1 grote chaos omdat de starttijden dus WEL waren dat iedereen eerst de 2e proef zou starten :=

vind het zelf geen probleem om eerst de 2de te starten, je moet ze toch allebei rijden :j
denk dat je morgen in Lonneker moet starten of niet? ik start daar ook :j

enige wat ikzelf soms wat rottig vind, is 1 jury voor 2 verschillende proeven direct na elkaar.
heb ik ook al regelmatig meegemaakt.

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 16:03

Mischien hebben ze 2 ringen.
Ring 1 + jury 1 + proef 1
Ring 2 + jury 2 + proef 2
En aangezien iedereen bij dezelfde proef dezelfde jury moet hebben.

En dat ze zo dachten dat er eerst een groep in Ring 1 begon en de andere groep in ring 2.

Sorry dat het niet zo duidelijk is.

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 18:13

@Lowara , nee ik ga niet naar Lonneker , zaterdag heb ik Hardenberg ;)

ja ik heb ook een keer in Hengelo GLD gehad [dat was echt een cc van 1x nooit weer]
en toen had ik beide proeven 1 jury.
was ik beide proeven 1e met 180.
zo rot, kijk ik was de enige met winstpunt , maarja, had echt heel goed gevoel over die proeven en had ik zo laag...

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-10 20:44

Denk dat Lowara mij bedoeld ;) Ja ik wel naar Lonneker. Tenminste mits paard de wagen op wil. Vorige week clinic Lotje Schoots niet gereden omdat we haar er niet opkregen. Toen kon ik nog andere uit de stal trekken, dat gaat met wedstrijd niet... Dus hoop dat ze goed geoefend heeft en morgen er wel op gaat. Heb zin in onze wedstrijd! Nu nog hele treinreis om proeven uit me kop te leren.

Whoopi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 20:49

Ik heb dat regelmatig hier.. kan me er niet zo druk om maken. En zou ook niet weten waarom het vervelend is voor de KNHS.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 11:47

Martenique schreef:
Denk dat Lowara mij bedoeld ;) Ja ik wel naar Lonneker. Tenminste mits paard de wagen op wil. Vorige week clinic Lotje Schoots niet gereden omdat we haar er niet opkregen. Toen kon ik nog andere uit de stal trekken, dat gaat met wedstrijd niet... Dus hoop dat ze goed geoefend heeft en morgen er wel op gaat. Heb zin in onze wedstrijd! Nu nog hele treinreis om proeven uit me kop te leren.

hoe laat moet je? als je na mij moet, en het zit er niet te ver vanaf, wil ik je eventueel wel voorlezen :D

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-10 11:53

Ik moet heel vroeg, 18:24 en 18:32, jij volgens mij veel later. Als ik je zie zal ik even hooi zeggen. Je tinker valt wel op ;) Ik heb een zwarte black beauty mee :o En rijd in het bruin. Sta nu met Orbaldo op de voorpagina, kun je mijn outfit zien ;)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 12:03

aaahhh die valt wel op ja :j
mmm dat is inderdaad te vroeg om voor te lezen, dan ben ik nog aan het inrijden :=