Proef uit het hoofd, hoe met jury?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chrisje_83

Re: Proef uit het hoofd, hoe met jury?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 15:46

Ik rijd mijn proeven altijd uit het hoofd. Ik blijf voor het beginnen van mijn proef constant contact zoeken met de jury zodat ze kunnen zien dat er geen lezer komt. Ze geven dan het seintje om te starten. Sommige juryleden vragen of ik uit het hoofd rijd, anderen snappen het en de meesten weten het ondertussen al wel.

Dus gewoon goed op de jury blijven letten en proberen contact te zoeken.

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:11

Als je het lastig vind om het in de gaten te houden tot de jury het seintje geeft kun je vaak ook bij het melden vragen of je direct mag beginnen

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 19:13

ik rij mijn proef altijd uit mijn hoofd. sommige jury's geven een belletje, sommige zeggen al meteen als ik me naam zeg dat ik mag beginnen en sommige steken hun hand op. Je moet ze gewoon even in de gaten houden. ik zeg altijd bij het zeggen van me naam, dat ik geen lezer heb ;)

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:08

Ik meld bij het aanmelden dat ik uit het hoofd rijd. Daarna hou ik de jury in de gaten tot ze hun hand opsteken, of roepen "juffrouwke, begin maar ze" ;-)
Vaak wachten ze ook gewoon tot ik weer voorbij de tafel/auto kom en zeggen ze dan "als je klaar bent mag je starten"

jilverbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 15:01

ik rij de proef ook uit mijn hoofd, meestal meld mijn vader me dan bij de jury.
als het kan doe ik dat meestal zelf dan stop ik even bij de jury en zeg mijn naam.
meestal roept mijn pap dan dat ik kan beginnen (als de jury hand heeft opgestoken).
ik let meestal niet op de jury als ik rond de bak rijd, omdat ik me dan wil concentreren op de pony.

dus misschien is het fijn als iemand anders je meld ?

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 11:39

Ik rijd mijn proeven ook uit mijn hoofd, maar ik ben ook nog slechthorend en een bel hoor ik meestal ook niet. Als ik mijn coupons opstuur, plak ik er ook een post-it op met deze informatie. Als ik een ring in ga, blijf ik altijd in de buurt van het juryhok rijden of ik houd halt bij de jury tot ze het sein geven dat ik mijn proef mag beginnen.

suikerklont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 15:48

Ik denk rond rijden en laten merken dat niemand je voorleest en als ze hun hand opsteken dan beginnen met de proef.