Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kabwan schreef:Die van Shock Absorber zijn inderdaad heel fijn. Dan lijken je borsten echt van beton! Die gene die geen sportbh dragen krijgen er later waarschijnlijk spijt van. De een zal altijd stevige borsten houden en de ander niet en die zijn nu aan het uitrekken. Krijg je later ook nog 1 of 2 kinderen...
In die goeie oude tijd had ik een prachtige DD cup, die ik idd onderhield met een sportbh, maar toen begon ik last te krijgen van het jojo effect. Resultaat: 80B die niet stevig is
en zoals MissToseland al zegt, menig Sapph bh houdt de boel beter op z'n plek dan een sportbh

) tot gevolg.
Fleur_V schreef:Maar wat is er dan zo slecht aan? En is dit ooit bewezen?
Dan ben ik namelijk zeer benieuwd naar de bron!
Ik heb 70E, gebruik bij geen enkele sport een sport BH en heb echt nergens last van!

kleinvosje schreef:Kaatje, goed dat je die operatie uit laat voeren. Ik heb destijds een operatie gehad om mijn borsten weer op te vullen, na twee zwangerschappen en borstvoeding had ik het vel van een D cup met de inhoud van een AA. Ik werd wakker met een speciale BH om, die mocht ook gewoon mee naar huis. Is dat bij jou niet zo? Zou het even navragen!

of de bandjes schuren over mijn schouderbladen.