Waarom niet? als het maar vast staat. Ik heb de quad wel eens naast mijn paard gehad!
Amy_92
Geplaatst: 02-08-10 22:59
Als de fiets niet om kan vallen zou ik het durven riskeren. Je paard moet wel braaf zijn en je fiets mag niet onder het schot door kunnen als er iets mis gaat!
amigootje
Geplaatst: 02-08-10 23:05
Ik heb wel eens gedaan, fiets 'opgehangen' tussen voor en achter stang, paard stond in 2 paards trailer, schot er tussen, geen probleem...
WendyBZ
Geplaatst: 02-08-10 23:07
Spanband erom en die goed vasttrekken Ik neem op endurancewedstrijden altijd koelwater mee en dat zet ik ook op die manier vast. Spanband kan door het deurtje naar buiten en door de achterklep weer naar binnen. Goed strak trekken en de hele boel gaat geen kant op.
lkaw
Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....
Geplaatst: 04-08-10 21:05
Heeft bij mijn andere paard nooit een probleem opgeleverd.... .
Ik zette de fiets trouwens wel met het stuur naar voren vast. Maar met het stuur over de voorstang (zodat hij hing, zeg maar) en dan vastzetten met touw (halstertouw). Evt. kun je het achterwiel ook nog met een halstertouw vastzetten aan je achterstang. Dit was met mijn paard nooit echt nodig.
Met mijn huidige paard proppen we de fiets altijd in de bus.... Ik moet het nog steeds met hem gaan oefenen, maar hij is niet zo heel erg bom(fiets)proof...