In de zomer scheren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zeelien

Re: In de zomer scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:43

Gewoon lekker scheren als het nodig is . nu het nog kan

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:52

Ik heb mijn merrie gisteren en vandaag geschoren. In januari is ze flink ziek geweest, heeft antibiotica gehad waardoor haar hele gestel overhoop lag. Gevolg, een teddybeer. Eerst leek het erop of ze door haar haren zou komen maar de laatste maand leek het weer erger te worden. Ze was zo content dat het scheerapparaat erdoor ging.

Foto voor:
Afbeelding
Foto's na:
Afbeelding
Afbeelding

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:56

ik zou scheren in een jachtmodel, deden wij ook altijd met de pony van 42 (die helaas niet meer is...)
en de shetlander halen we altijd de borst eruit in de winter en in de zomer gaat ie helemaal kaal!

xxtamaarxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 18:40

Zou ik niet doen! ;), ik zou gewoon dalijk in oktober scheren en dan dikke winter dekens op want als ze in de winter lang bezweet staan, worden ze ziek! :)

jjessica12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 12:02

Ik vind het goed als je het doet. Als ze hun warmte niet kwijt kunnen worden sommige paarden ook ziek. Het enige nadeel is dat je nu op de raarste tijden tussendoor zal moeten gaan scheren als je er eenmaal aan begonnen bent. Maar ach, als je je paardje ermee helpt en het goed in de gaten houdt, prima toch :D

Boterbloemm

Re: In de zomer scheren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 08:41

Als hij er last van heeft zou ik het zeker doen!