1 korte pas en 1 lange pas

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

An_J

Re: 1 korte pas en 1 lange pas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 09:29

als je een ander topic ziet, dan zie je dat ze het dier al heeft gekocht... dus ik denk dat een slotje handig is voor de ergenis groeit

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:44

An_J schreef:
als je een ander topic ziet, dan zie je dat ze het dier al heeft gekocht... dus ik denk dat een slotje handig is voor de ergenis groeit

Dat meen je?
Hmmm, oke

*EDIT*
Zie idd in haar topic staan dat de dag van de opening van dit topic dat ze hem gekochjt heeft

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 11:50

kimmie88 schreef:
An_J schreef:

Dat meen je?
Hmmm, oke

*EDIT*
Zie idd in haar topic staan dat de dag van de opening van dit topic dat ze hem gekochjt heeft

ik snap je reactie niet helemaal :?

Schangah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:59

Heeft ze verschillende hoeven voor? Een platte en steile voet? Kan zijn dat je paard ook ontzettend scheef is waardoor ze een kortere en langer pas maakt. Ze zal dit dan ook met haar achterbenen doen. Daarnaast heb ik pas met mijn osteopaat hierover gehad. Zij behandelende vaak dravers en daar willen de schouder en borstspier vaak vast zitten. Ik zelf heb vorig jaar dit aan de hand gehad bij mijn paard na een blessure. In feite maakt je paard geen korte en langere pas anders zou ze rondjes gaan lopen.
Dit paard zal waarschijnlijk een been minder ver naar voren zetten en langer achter de loodlijn houden.
Is dit het geval dan zal dit met training en fysio/massage (om spieren los te maken) goed te krijgen zijn.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:00

Ik heb het bij dravers ook eerder gezien, maar als je erop traint, kan het wel minder worden ;)

kimmie88

Re: 1 korte pas en 1 lange pas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 12:39

@Mang:
In je profiel staat dat je hem al gekocht hebt, en hier vraag je om advies voor de aanschaf.
Lijkt mij wel zo netjes als je dan even vermeldt, dat je ondertussen het betreffende paard gekocht hebt.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-10 12:40

kimmie88 schreef:
@Mang:
In je profiel staat dat je hem al gekocht hebt, en hier vraag je om advies voor de aanschaf.
Lijkt mij wel zo netjes als je dan even vermeldt, dat je ondertussen het betreffende paard gekocht hebt.

sorrie.
ik heb niet meer in dit topic gekeken eigenlijk, ik had het te druk met blij zijn met mijn superlieve paardje.