Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Uiteraard kan ik hier niets mee, want ik weet gewoon echt NIET wie mijn prijs heeft...
...
maar aangezien ik nog geen 12 uur later weer zou terug komen naar de wedstrijd, dacht ik dat het wel los zou lopen. Anders had ik wel gevraagd aan 1 van de vereniging (kende er wel een paar) of ze mij het geld wilden overmaken. En aan de andere kant: wedstrijd was nog geen 20 km van mijn huis, dus dan had ik zo mijn moeder kunnen sturen... pres schreef:Toch heb ik wel eens wedstrijden gereden waarbij wel een dergelijk systeem gehanteert werd.
De prijzen werden uitgereikt en samen met je rozet kreeg je een voucher. Daarmee kon je na de prijsuitreiking mee naar het secretariaat en kon je je prijs ophalen. Zonder voucher geen geldprijs.
Neonlight schreef:Tja, het is natuurlijk zuur, maar in het wedstrijdreglement artikel 51.4 staat toch echt dat prijswinnaars verplicht zijn in tenue bij de prijsuitrijking te verschijnen, en er staat nergens dat je ze ook nog later op mag halen. En in 51.5 staat dat niet uitgereikte prijzen aan de wedstrijdorganisatie vervallen. Dus reglementair gezien had je er ook geen recht op gehad.