Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hanneke_Inka schreef:Nies_ schreef:Dat gaat ook wel een hele hoop werk worden hoor, bij iedereen de beschermers controleren
maar als niet iedereen peesjes en strijkjes om heeft dan valt het tocht wel mee? een keer eraf en erop! dat gaat zelfs nog in 1min!
Hanneke_Inka schreef:het kan best, maar mijn pony krijgt dan heel erg snel wondjes omdat ze met haar benen tegen elkaar komt.
daarom vindt ik dat er ook een regel moet komen dat de peesbeschermers gewoon om mogen tijdens een dressuur wedstrijd, desnoods controleert de ringmeester de paarden met peesbeschermers of bandages maar!!
Lithya schreef:Hanneke_Inka schreef:het kan best, maar mijn pony krijgt dan heel erg snel wondjes omdat ze met haar benen tegen elkaar komt.
daarom vindt ik dat er ook een regel moet komen dat de peesbeschermers gewoon om mogen tijdens een dressuur wedstrijd, desnoods controleert de ringmeester de paarden met peesbeschermers of bandages maar!!
Meld je een keer aan als ringmeester en je weet dat dit gewoon niet mogelijk is. Een ringmeester heeft het met een aantal ringen meer dan druk genoeg. Die kan dat soort dingen er niet bij hebben.
Hanneke_Ink
[quote="Lithya schreef:Hanneke_Inka schreef:het kan best, maar mijn pony krijgt dan heel erg snel wondjes omdat ze met haar benen tegen elkaar komt.
Meld je een keer aan als ringmeester en je weet dat dit gewoon niet mogelijk is. Een ringmeester heeft het met een aantal ringen meer dan druk genoeg. Die kan dat soort dingen er niet bij hebben.
Hanneke_Inka schreef:Lithya schreef:Meld je een keer aan als ringmeester en je weet dat dit gewoon niet mogelijk is. Een ringmeester heeft het met een aantal ringen meer dan druk genoeg. Die kan dat soort dingen er niet bij hebben.
een ringmeester doet toch maar 1 ring tegelijk?
sammie18 schreef:Ik snap wel dat je de dressuurproef zonder beenbescherming moet starten, maar voor een paar weken terug heeft een paard van een stalgenootje zich iets verstapt en daardoor tikte hij zich aan en die heeft er een peesblessure aan over gehouden aan een simpel B proefje.
Nies_ schreef:Inderdaad
Daarbij, als je paard zich verstapt, daar helpt beenbescherming ook neit tegen hoor, beenbescherming helpt enkel tegen tikken.

_Rijkie_ schreef:Mijn paard heeft dus ook geen kappen om met rijden, ik ben van mening dat dat alleen maar slechter is voor de benen/pezen omdat het ontzettend warm wordt onder die dingen.
Hanneke_Inka schreef:Lithya: wooohww dat wist dat een ringmeester zoveel ringen tegelijk doet! nee dan kan hij geen peesjes en strijkjes controleren!
Lithya schreef:Hanneke_Inka schreef:Lithya: wooohww dat wist dat een ringmeester zoveel ringen tegelijk doet! nee dan kan hij geen peesjes en strijkjes controleren!
Is echt een aanrader om eens te helpen met een wedstrijd. Naast dat je ziet wat er allemaal bij komt kijken, krijg je ook wat meer respect voor de vrijwilligers. Daarnaast is het ook gewoon leuk.