Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
knollentuin schreef:amillia schreef:Goed idee van de camera, vaak zal het dan wel duidelijk worden. Alleen volgens de ''regels'' hoort een paard niet links maar rechts, rechts is nl de kant waar geen verkeer voorbij komt. Maar vaak zet je een paard altijd links of rechts, tis maar wat paardlief gewent is.
volgens de regels hoort een paard links hoor,tenmiste dat is mij altijd verteld. je paard staat daar midden op de weg en je gewicht is zo in de trailer op de straat gericht en niet naar de berm,als je s aan de kant moet met je rechterwielen naar de wegrand met gevaar voor kantelen in berm.
paard hoort bij enkelgeladen in een tweepaards achter de bestuurder van de auto.
iemandinl schreef:een rubberen mat op de bodem leggen, daar kan hij nooit over uitglijden.
gewoon een simpele rubberen mat die ook wel eens voor koeien wordt gebruikt
dit is de gouden tip voor jou, geloof me.

miss_lizje schreef:hij merkte dat hij vrij was van zijn positie en stormde zo naar mij door het voordeurtje heen. Gelukkig had hij daar niks van overgehouden).

xTweetyx schreef:miss_lizje schreef:hij merkte dat hij vrij was van zijn positie en stormde zo naar mij door het voordeurtje heen. Gelukkig had hij daar niks van overgehouden).
hoe kan een paard door het voordeurtje heen stormen?
voor een mens moet je daar toch voor bukken en is veelste klein voor een paard??
of ben ik nou de enige die dit raar vind?