Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dit omdat ik anders steeds stof achter mijn lenzen kreeg, en dat doet verrekte pijn.
. De laatste keer dat ik ben gevallen is mijn bril wat hard tegen mijn neusschot geklpat. Mijn bril is onbeschadigt, mijn neus is een dag of 2 wat dikker geweest. Ik ben al heel wat keren gevallen met bril op, en dit is de eerste keer dat ik mezelf door mijn bril "bezeerd" heb
. bumper schreef:De mensen die het fout vinden hebben de volgende reden ervoor;
Als je van je paard valt, en je valt met je gezicht op de grond heb je glas/plastic in je ogen, en dat lijkt me niet zo fijn.
miss_lizje schreef:@ Wietsje92: Dit vind ik geen goede vergelijking.
bumper schreef:De mensen die het fout vinden hebben de volgende reden ervoor;
Als je van je paard valt, en je valt met je gezicht op de grond heb je glas/plastic in je ogen, en dat lijkt me niet zo fijn
)
IndianLady schreef:Hoe gek mn fjord ook doet, ik val altijd op mn achterste (daar zit het zwaartepunt)
Ik heb blauwe ogen en als er maar een beetje zon is zit ik met dichtgeknepen ogen. Dus ja ik heb ten alle tijde een zonnebril op. Nog nooit heeft een paard in mijn omgeving daar een reactie opgegeven
Misschien toch maar eens speciaal voor het rijden aanschaffen.