Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kostolany schreef:Ik denk dat je gewoon niet wil weten als je er in gaat verdiepen hoe vuil dat stukje wereld eigenlijk nog is en nog lang niet goed geregeld is en nog steeds heel veel vuil spel gespeelt kan worden. Niet alleen door verzekeringen en slachterijen enz...je wil het gewoon niet weten als je er ooit in durft te verdiepen.
je moet niet alles klakkeloos aannemen dat als ze het op papier geven dat het ook allemaal echt zo gaat. Checken wordt het dan zoals je nu doet dat het daadwerkelijk klopt. Helaas...
anders zouden ze hem niet eens aangepakt hebben. Want je vergeet vaak dat ze een veel hoger percentage rente enz op jou verzekering bedrag krijgen. Kan het weten..heb er vaak genoeg in meegekeken. De verzekeringsmaatschappijen doen sentimiteel voorkomen maar zijn dat niet..want winst is het grootste belang..ook al zeggen ze dat ze dat niet maken..ga je toch even een bedrijfsuitje doen wat wat meer kost. mynique schreef:Jeanine84 schreef:Moet je even zoeken, ik heb toen een topic gelezen met volgens mij de titel: er staat een dood paard in mijn wei....
Ik ga meteen even zoeken.....
mynique schreef:Mijn doel van dit topic was in eerste instantie mijn hart luchten......
mynique schreef:maar eigenlijk begint het steeds meer te dagen dat ik dit nu tot op de bodem wil uitzoeken.
Ninie schreef:Dit is 1 van de redenen dat ik mijn paardje als 'huisdier' heb verzekerd wat inhoudt dat ik 'm bij gebleke ongeschiktheid of bij inslapen niet aan de verzekering hoef over te dragen. Je betaald iets meer premie, maar je hebt zoveel meer zekerheid.