De meesten mogen zeker wel langskomen maar andere niet

Rijden weet ik niet wie daar nog behoefte aan heeft
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

..

mirgino schreef:helaas zijn de vorige eigenaar en fokker van mijn paard ineens gestopt met mailen
ik stuurde regelmatig filmpjes en foto`s en zou het leuk vinden om contact te houden
ze zijn vorig jaar 1x wezen kijken ,daarna heb ik nog foto`s en filmpjes naar hun gestuurd waar nooit meer een reactie op is geweest
nu hoeft het van mij niet meer,ik heb hem nu ruim 1 jaar en veel meegemaakt met hem
dat had ik liever samen de vorige eigenaar doorgemaakt die dacht ik, heel erg begaan waren met hem,maar dat viel me even zwaar tegen!
helaas willen hun geen contact meer als het aan mij gelegen had was er regelmatig contact geweest
en had ik het heel leuk gevonden als hun vaker langs kwamen en lekker met hem nog een buitenrit gemaakt zouden hebben.
. Maar ik vond het wel zo netjes te laten horen dat hij: A: niet meer weg zou gaan en B: toen hij overleed dat dat het geval was.
. TheMagicLine schreef:Paarden die je hebt gefokt, van jongs af aan groot hebt gebracht... en dan niet nier mogen zien is enorm wreed van een nieuwe eigenaar.

En dat is niet omdat hij mij niet lief vind of omdat ik slecht voor hem zorg, maar gewoon... omdat paarden zo nu eenmaal zijn. 
Barmat schreef:Verkocht is verkocht en ik verkoop hem zowieso alleen maar naar een goed tehuis. Ik ga daar dan ook van uit en ik vind het niet meer dan normaal dat dit ook zo gebeurt.
Liefde is loslaten en dan te pas en te onpas de nieuwe eigenaar lastigvallen....