Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xFAM schreef:Nou, onze tinker vindt koeien ongeveer even interessant als stenen, helemaal niet dusEen (bonte) tinker die ik bij rijd is ook als de dood voor koeien! het maakt niet uit of ik er op zit of er naast sta, ze blijft bang ook met een andere paard erbij.
ik zou bijna gaan denken dat dit een tinker eigen is.
. Hij vertrekt geen spier als hij er een ziet, ook niet als hij er vlak langs moet lopen. Maar misschien is hij de uitdondering die de regel bevestigt
.
heb ook een keer een incident met een koe gehad... die stond zomaar opeens op een grasveldje midden in een villawijk. Du moment dat haar oog er op viel, besloot poown dat die daar niet hoorde en dus vreselijk Eng en Gevaarlijk moest zijn en ze liet mij dat weten door zo hard mogelijk te blazen, waarbij haar ogen zowat uit haar hoofd rolden. En uiteraard was ze er met geen mogelijkheid langs te krijgen zonder af te stijgen. Dus ik er af, en veilig achter mijn rug durfde ze mee te lopen naar de Enge en Gevaarlijke koe. Toen ik die een tijdje had staan aaien, wilde poown wel voorzichtig van me aannemen dat het misschien wel meeviel met hoe Eng en Gevaarlijk de koe was en durfde ze er behoedzaam aan te snuffelen, om tot de conclusie te komen dat ik het bij het rechte eind had.