Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
orienta schreef:Ik zat trouwens niet op een verlies punt dan had ze me allemaal 0en onderin moeten geven
orienta schreef:Roxx schreef:Het mag niet, maar ik denk dat de jury het met goede bedoelingen heeft gedaan. Heeft ze de laatste vijf te rijden onderdelen niet meer gepunt of de laatste vijf punten op het protocol?
Vanaf dat punt heeft ze niet meer gepunt en er stond geen commentaar op het protocol
Roxx schreef:Wat voor cijfers had je op die eerste 18 onderdelen dan? Je zat toch niet na 18 onderdelen al op 150 punten (omdat je zegt dat een verliespunt alleen mogelijk was als die laatste onderdelen een 0 waren geweest)? Ik kan me toch eigenlijk niet voorstellen dat je op die eerste onderdelen goede cijfers hebt gescoord, helemaal niet gezien het commentaar dat ze je heeft gegeven. Blijkbaar vond de jury het dusdanig slecht gaan dat je wel op een verliespunt afstevende en wilde ze je dat besparen.
Feit blijft wel dat de jury dit niet had mogen doen en dat commentaar altijd netjes en onderbouwd moet zijn.
Stiekem ben ik wel een beetje benieuwd naar de andere kant van het verhaal.........
Roxx schreef:Maar dan is het toch niet zo heel raar dat de jury dacht dat het richting verlies zou gaan? Als de cijfers steeds lager worden en het er op lijkt dat door de spanning de laatste onderdelen ook richting de drie gaan?
Ik snap je boosheid best, met name als er dingen zijn gezegd die jij niet gepast vindt, maar ik denk echt dat de jury je voor een verliespunt heeft willen behoeden, niet wetende dat jou een verliespunt niets uitmaakt.
Dan was de jury waarschijnlijk op rapport gesteld nu kun je er wel een klachtenbrief aan wijden, maar er staat mij bij dat je klachten altijd direct op de dag van de wedstrijd bij het secretariaat moet melden. miep1979 schreef:TS je had de jury die van de andere ring kunnen verzoeken er melding van te maken op het formulierDan was de jury waarschijnlijk op rapport gesteld nu kun je er wel een klachtenbrief aan wijden, maar er staat mij bij dat je klachten altijd direct op de dag van de wedstrijd bij het secretariaat moet melden.