Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BloodElf schreef:amies100 schreef:Sorry, ik wil je niet voor je hoofd stoten maar ik vind over de 1000 euro heel veel geld voor een 2 jarige haflingerhengst.
Tja het is een vp dus ik verwacht dat ik er wel wat af kan praten of mss hem meteen laten castreren voor dat geld..
muc schreef:Ik zou hier niet op in gaan. Ik heb absoluut geen verstand van Haflingers maar wij weten toch helemaal niets van die Haflinger. Alleen dat het een 2 jarige hengst is. Hoe kan je dan oordelen over de prijs.....
amies100 schreef:muc schreef:Ik zou hier niet op in gaan. Ik heb absoluut geen verstand van Haflingers maar wij weten toch helemaal niets van die Haflinger. Alleen dat het een 2 jarige hengst is. Hoe kan je dan oordelen over de prijs.....
Als je verder leest dan zie je dat ik nog een bericht getypt heb....![]()
Daarbij als je een beetje de handel in de gaten houd dan weet je wel wat paarden op dit moment doen
)

FitzChivalry schreef:Ik heb mijn paard als jaarling gekocht, en heb hem toen klinisch laten keuren.
Ik had met de da afgesproken dat als hij het niet zou vertrouwen, we nog foto's zouden maken, maar hij kwam er met glans doorheen.. dus geen foto's
Ik zou zeker klinisch laten keuren.. je voldoet zo aan je onderzoeksplicht bij de aankoop, mocht er dan toch nog iets zijn sta je veel steviger in je schoenen.
Succes met de aankoop.
Het is misschien nu wel duur maar bespaart je wel een hoop ellende
JobR schreef:Toen ik me eigen pony kocht heb ik ook geen keuring laten doen om geld te besparen etc. Na een jaar (tijdens het inrijden) kwamen we erachter dat er iets mis wat met zijn rug en hij nooit bereden zou kunnen wordenHet is misschien nu wel duur maar bespaart je wel een hoop ellende
.